PCWorld har lavet en oversigt over samtlige titler der står til release i 2009, og har håndplukket et par af de titler de regner med vil blive de største succeser.
Damm der er nogle fede titler på vej vidste heller ikke engang at de ville lave en Colin Mcrae Dirt 2 det er jo det perfekte spil til dem som kan lide rally.
Så har du ikke spillet det med G25 rat der er styringen helt som den skal være 🙂 Jeg synes imo man har mere kontrol over bilerne i Dirt ind man har i GRID
#11 Det er lide det Blizzard siger det ikke bliver 🙂 Der er kommet ny engine bag, der gør at hvis du starter spillet forfra vil du ikke skulle de samme steder hen for at løse forskellige missioner, i modsætning til 2'eren hvor jeg kunne klare de fleste missioner udfra hukommelse efter 4. gennemgang 🙂
#20 BF Heroes er da noget pis og papir. Spillet er sikkert fedt nok, men hvad fanden er det for nogle hoveder der laver det ? Indtil videre har de regnet over et ½ år forkert på release date. Det siger sku da lidt om hvor mange brikker de har med at gøre. Havde det været en måned, forståeligt. Men det spils udviklere er langt ude og de har mistet rigtig mange interesserede spillere ved at bøvle med det. Der er ikke engang en frit tilgængelig beta. Fornemmer man jeg er pisst på dem ? 😴
Helt klart Diablo 3, men som #18 skriver så er Blizzard meget grundige, så hvis rygterne siger 2009, så er den reelle dato nok et par år længere fremme.
Men eller er Starcraft 2 bestemt også noget jeg ser frem til.
Også helt klart Diablo III. Det ser så godt ud. Men håber dog ikke at man skal betale for at spille online.
Bioshock på film...?? Den bliver måske ligesom DOOM var på film.
Men det glæder jeg mig også til en 2´er af. 1´eren fik jeg dog aldrig gennemført. Syntes det irriterede mig at skulle tage alle de billeder af de monstre.. Og da jeg havde skudt dem, så kunne jeg ikke tage billeder af dem mere. Såå det lagde jeg på hylden igen. Men måske man skulle tage det op igen.
Disse spil skal jeg have: F.E.A,R. 2: Project Origins Diablo 3 Starcraft II Bioshock 2: Sea of Dreams Warhammer 40K: Dawn of War II Company of Heroes: Tales of Valor Resident Evil 5 Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
😎 og hvis Guild Wars 2 udkommer i år, så går jeg amok 😀
og.. hvad blev der af Splinter Cell: Conviction på den liste? Det skal jeg da også have.
Nogen som har en release date på Formula One 2009? Det er jo lavet af Codemaster - de samme som lavede GRID - og det kører på GRID-enginen - det bliver SÅ fedt.. glæder mig meget
#13 ja så er vi tilbage til Diablo 1 - som havde random maps/dungeons 😉 😀