#omgz, all den gammelmands musik folk herinde hører..
intet bedrer end en go gang hæftig bas samt elektriske tunes.
Jeg hører helst noget baselovers united eller cascada/groove coverage i et special remix eller noget i den still når jeg cykler eller træner, sjovt nok hører jeg så det samme når jeg kører bil, men hva faaan.. 😛
er generalt ikke så glad for afslappet musik, kun hvis jeg skal sove eller bare hygge med venner/veninder, og hvis jeg hører afslappet musik så er det som real pop/pop-rock eller rap.
Ligesom #10 foretrækker jeg deathmetal når jeg vil høre noget adrenalinskabende musik. Nile ville også være et af mine bud, især albummet Annihilation of the wicked.
Har ikke sådan nogle bestemte numre jeg høre når det skal gå hurtigt. Men da jeg cyklede meget kunne jeg godt finde på at sætte Benny Benassi - Change style på det er nu en god tempo sang
Sum 41 the hell song og still waiting 🙂 bare godt. Når jeg slapper af så er det D.A.D og Green day. L.O.C og aline aline remix. Blink 182 lavet nogle gode sange 😀
Tror det er meget individuelt, hvad man synes der givet sådan et "rush". For når man sidder og hører andres forslag kan man da godt tænke "Den er faktisk fed nok, meeeen...". Tror selv det har noget at gøre med at der er nogle sange man bare forbinder med noget specielt, og så giver det bare noget helt særligt til én ifht. andre sange.
Eksempelvis så siger Trapt og Breaking Benjamin mig ufattelig meget, fordi jeg forbinder dem med noget specifikt i mit liv, men derfor betyder de nok ikke nødvendigvis så meget for andre. 🙂
#39 jep den er også god. 🙂 Kan også godt lide det gamle nightwish. Syntes det nye er blevet for poppet, dog har de lavet en god nummer det nye nightwish.
#43 jeg er ingen stor fan af Nightwish, de har altid manglet en skarp kant(aggresion) og du har ret i at det nye album er for poppet. Det største problem er dog det der mandlige fjols(har ingen anelse om hvad han hedder) som begynder at skråle i hist og pist i sangene, det ødelægger fuldstændigt musikken.
Skal det være adrenalin, så skal man bestemme sig for hvad man skal lave, det går sku ikke med styrketræning og 160BPM. Til løb osv så synes jeg 140BPM er godt (er gymnast, og der er det også std. løbetempo). Skal det være styrketræning, så enten 120 eller 100BPM...
Skal vi slappe lidt af, og hører noget sygt, så er kurt nilsen ikke dårlig i hallelujah http://www.youtube.com/watch?v... 3. vers (det 4. i selve sangen hvis andre kender den). Han afslutter den bare som en psycho 😲