Pænt tak #0, you made my day. Det har ellers været sådan en rigtig lorte en af slagsen, og med udsigt til flere af slagsen over de kommende dage, var humøret ærlig talt ikke særlig imponerende. Jeg skreg ikke af grin over dit link, men sad og klukkede med. Endte alligevel med lidt tårer i øjenkrogen, formentlig mest af lettelse over at have fået lidt af elendigheden ud af systemet. Måske der alligevel er lidt om det dersens latterterapi 😉
Pas på #5, jeg kunne finde på at tage dig på ordet 🤡
Den her er vist også temmelig kendt, men med skal den sgu alligevel. Jeg grinede så tårene trillede de første par gange jeg så den: http://www.youtube.com/watch?v...
Ja de var da alt alt for grineren. Jeg kom til at se en i siden mens jeg så de andre.. en gammel klassiker.
Det er et hollandsk program hvor personen der er inde for at blive interviewet har fået en fejlbehandling, Hans skulle have fjerne mandler.. men det gik lidt galt. Det er selvfølgelig trist. Intet med ham at gøre. Det sjove ved det hele er at værten til programmet fuldstændig mister besindelsen....