Superbruger
Tilføjet:
15-01-2009 23:46:01
Svar/Indlæg:
59/23
Har her i starten at året sidder og knoklet med at få skiftet/opdateret min catalyst driver på min xp operativ system (en gammel en, tror det er 8.7 versionen). Men nej, lige meget hvordan og hvilke teknikker/anvisninger jeg følger, vil den absolute ikke finde eller bruge de nye driver.
- Afinstallere
- I sikkerttilstand og slette gamle ati mapper, ati filer og rydde op i regi.
- På ny installerer den nye driver.
:no: Nye filer eller controlecenter ikke funder eller installeret :no:
Ikke nok med det. Så har en forening ved navn: Roskilde Karateskole (karateskole.dk) snydt og bedraget mig. Har igennem lang tid lavet en hjemmesiden omkring skolen, oger ikke blevet betalt for arbejdet og hellere ikke underskrevet nogen former for kontakter. Jeg stoppede pga manglede tid og tilbød dem en pris og rettighederne der til. (Dertil fik jeg siden vuderet at en kammeret, som har lavet mange hjemmeside projekter af stor størrelse). De takkede nej og jeg fandt efter følgende ud af, at de havde kopiret det og nu benægter de at betale og siger at de har rettighederne. :no:
Jeg vil mene, at i det tilfælde gælder: ophavsretten og den kan ingen bøje og foreninger anses ikke som arbejde forhold. Hvordan de kan opfører sig sådanne, er mig en gåde...
Til alle Jer andre: "arbejd ikke for dem" :no:
Som den sidste ting kommer der pludselig en brev fra min bilforsikring, som indeholder en regning på cirka 9k. suk suk. (Resume: en kvinde bakkede ind i min bil på en offenlig vej og den stod lovligt parkeret . Jeg var selv ikke tilstede i bilen). Ringede så forsinkringen op og fortalte at jeg havde sendt skadeanmeldelsen for lang tid siden, og alt var udfyldt. Venter nu på svar..
Det er hvad det nye år har givet mig indtil videre.. Håber at resten er mere positivt.
Edit: nogen andre som fik en dårlig start ?
--------------- Forsat------------------------
Åhh nej, nu min udbyder som prokker sig.
De klager ovar at min hjemmeside tager for mange resourcer. Det drejer sig om 4 sidder i .NET, css, billeder og en access database. Det hele er blevet testet på min komputer for opload til hjemmesiden. Den var blevet lukket ned i 2 dage og flytte over på en test server for at undersøge problemet.. :no: (surftown)