For lidt salg af Q9550 derfor smider man en på markedet med mindre cache og til en mindre pris. Jeg kan ikke rigtig greje det Intel laver må jeg indrømme. Virker som om man stadig vil give s 775 kunstig åndedræt med den lancering. 😐
nogen der ved hvad der vil give mest perfomence q9550 eller phemon 2 940 i spil det er dog kun wow jeg spiller, men skulle gerne holde så længe så muligt, der skal btw ik OC's
Nice nok så er der kun en dag at vente før vi kan begynde at se dem i butikkerne og lidt over en måned at vente før det er en ide at gå ud og købe dem 😉
#12: Jeg er lidt spændt på, hvornår vi vil kunne købe dem "i løs vægt".
Der er nemlig noget der tyder på, at det i første omgang kun bliver til det OEM segment, der bygger SFF og all-in-one PC maskiner, at s-modellerne bliver leveret.
Dels havde DigiTimes en lille artikel oppe i november, der netop påpegede at Intel havde de nævnte målgrupper i sigte.
Jeg kan ikke linke direkte til kilden (DigiTimes), men I kan nå frem til den oprindelige artikel ved at klikke på "launch" i MaximumPC artiklen.
Derudover har jeg heller ikke kunnet finde quad-core s-modellerne til salg (som pre-order) nogen steder, hverken her i EU eller i Nordamerika.
Så det kan godt være, at vi kommer til at vente et pænt stykke tid, inden vi kan købe en af de processorer, nede hos den lokale hardware pusher, desværre.