Overclocker
Tilføjet:
17-01-2009 21:41:54
Svar/Indlæg:
9/5
Hej Gutter
Jeg har en rigtig god pc, som jeg primært bruger til at spil. Jeg har ikke meget forstand på de helt præcise specs, men det er et sli bundkort. (købt for ca. ½ år siden), og der er 2 x 8800 gfx kort i. Derudover 4 gb ram, og vistnok en Q6600 prosessor. Jeg kører den billigste udgave af vista.
Jeg har dog lige købt et fladskærms-tv, og jeg kunne derfor godt tænke mig at sætte et blueray drev i pc'en, og på den måde virkelig få noget ud af fjernsynet. Dette "mediecenter" begreb, som så mange snakker om, betyder det, at jeg kan bruge pc'en til at optage programmer på harddisken og f.eks. købe et blueray drev og se film på tv'et? Det var i hvert fald sådan nogle funktioner jeg godt kunne tænke mig. Hvad skal jeg købe for at dette bliver muligt? Er et billigt blueray drev til omkring 600-700 kr. godt nok? Og bruger jeg så hdmi udgangen fra mit 8800 gfx kort, eller skal jeg bruge sådan et tv-tuner kort? Jeg har slet ikke forstand på det. 😳
Måske der var en der lige kunne give en helt grundlæggede vejledning til hvad jeg skal købe. I må bare spørge hvis der er nogle af detaljerne der er meget vigtige, så må jeg forsøge at finde de nøjagtige specs.
Mvh