Superbruger
Tilføjet:
19-01-2009 13:15:07
Svar/Indlæg:
198/26
Hejsa.
Har lige været på en tur til Dubai hvor jeg blandt andet købte et 8 GB SD kort. Jeg satte det i min kortlæser på PC'en og det blev identificeret som et SD kort. Derefter lagde jeg nogle mapper med billeder og film over på kortet. En af billedmapperne indeholdte nogle cache filer (mener jeg de hedder) til iTunes/iPod, da jeg har linket en mappe til at synkronisere med min iPod. I forbindelse med filoverførslen opstod der en fejl ved overførslen af denne mappe. Bagefter prøvede jeg at slette filerne, men kunne ikke få lov at slette iPod cache filerne. Jeg ignorerede dette problem og fortsatte med at ligge filer over. Efterfølgende prøvede jeg at afspille billederne på min digitale fotoramme, men den registrerede ikke noget på kortet. Da jeg efterfølgende satte kortet i min kortlæser igen, var det som om den ikke registrerede kortet, når jeg så prøver at klikke ind på drevet, så går min explorer i "svar ikke tilstand".
Er der en mulighed for at jeg kan formatere kortet eller er det dødt nu? Findes der et program man kan bruge til at redde kortet med? Jeg kan umiddelbart ikke bruge Windows til at formatere, da den ikke vil identificere kortet og går i "svarer ikke" tilstand hver gang jeg markerer drevet.
På forhånd tak for hjælp!!