er jeg den eneste der renoverer deres hus/badeværelse? hva syntes i om det? 🤣 ret flot ikk sandt? 🙂 -------------------------------------- btw, kan man godt få 3dMark vantage til at virke til Windows XP? 😉 har problemer med at få 3Dmark til at virke til at starte med 🤣
Er det ikke far der renovere badeværelse?. Da jeg var i din alder, var jeg ude på min scooter med 120km/ timen, drikke mig totalt crazy og gramse på en masse små piger!
#13 de 120 kan jeg ikke til slutte mig, men hvis vi nu tager den teoretiske hastighed for lys, fjerner 4 nuller, og siger det er den hastighed i timen i stedet for sekundet, så er jeg med 🤣 (alt bliver sjovere med bil 😎 )
Scootere er sku vilde nok, det var det dengang.. Nu er det biler 😛 .. At køre på en tunet scooter, sprit stiv, 120km i timen, på en motorvej og var pisse ligeglad med alt.. Jaja, man var sej dengang 😀 😀
#morten, glemte også at sige grunden til jeg nævnte før og efter var at jeg ikke så nogen forskel med det samme, du jo kun fjernet det mest nødvændige støv 😲