#27 Det er det skam også. Har skrevet at jeg vil have pengene tilbage fra slangen + gratis fragt. Slangen var på laget da jeg bestilte, og de har trukket pengen, hvilket ikke er lovligt. Man må først trække pengene, når vareren er blevet sendt, men mange trækker før.
Hvordan kom du op på 4.04 GHz med kun 1.25 Vcore???? Min E8400 C0 skal have 1.4 for at køre 4 GHz... :'-(
angående med at trække pengene før varen er sendt, gælder den regel kun når handlen sker i indland her i danmark.... england/tyskland/usa osv hvis du køber noget der over dit kort så trækker de pengene på stedet og sender når de engang får lyst, sådan er reglerne desværre 😕
#44 Nyt CPU hoved, nyt vand, med en lille smule af det røde i, hvilket giver et orange skær i bay'et i fronten, men er ellers grønt i slangerne 🙂 Og så er der en ny PSU i, UV-lys, dioder, og ja, en DDC plus pumpe med akryl top fra XSPC 🙂
hehe ja tager lige nogle hurtigt her og nu, har dog bare fået lavet nogle lidt midlertige løsninger da jeg er igang med at forme en ny front, top og venstre side panel 🤣
men her kører den da ihvertfald uden problemer med en q6600 på 42 grader load :yes:
Det der sådan set mangler; 10 mm alu blok til fronten (har) 1 mm alu panel (har) 2mm alu panel til toppen (mangler) nyt klart singel bay resevoir (mangler) have skildt lortet ad og til maleren (bliver først om et stykke tid) (mangler) Bygget mig et kammer til pumpen (sådan en liang D5 er totalt umulig at få til at stå pænt uden at den larmer, derfor jeg har hængt den op) (er igang) kabel føring (det sidste skal lige sleeves) (er igang) Det sidste til et I7 setup (mangler) 2 stk 128gb diske hvis jeg skulle blive millionær (mangler) Ram kølere glemte jeg da lige :no: (har) 🤣 kommer nok på mere hen af vejen.... 🤣
har sådan set kun samlet den for at have en computer at til at finde på idéer og selvfølgelig tjekke mail osv....
Men hvis det er vil jeg meget gerne have forslag til hvordan side ruden kunne se ud, havde forestillet mig noget med 2 trekanter som lå forskydt op af hinanden og skabte en firkant med en plade imellen hvis i kan forstå?
hehe personligt kunne jeg ikke selv finde på det, men altså tror da heller ikk der stå vand ud alle steder i din computer de første par år grundet det 🤣
Jeg har heller ikke planlagt at køre med det samme vand flere år i træk, såeh 🤡 Og faktisk var det mere dovenskab end forstand. Jeg gad ikke til at pille radiatoren ud, for at få 10cl vand ud af den 😴
UV kølervæske smager så af helvede til så er i advaret 😉 Lavede nemig det nummer med at blæser ned i slangen for at få det sidste vand ud med det resultat at det kom tilbage i min mund 🤡