Tynde ledning giver ikke langsommere strøm :D, men fare for at de smelter sammen. Batteriet er helt nyt, stelforbindelsen er 20cm 35mm^2, strømkablet er 25mm^2, og går ud fra din anbefaling ikke dækker ICE, hvor det hele altså kører 12V. En kondensator vil altid hjælpe, desuden er mit ICE max 500W, og jeg har en 1F kondensator på, og det fungerer meget bedre med, end uden? - De anbefaler en 1F på forstærkere OP TIL 1000W RMS hos carsound. Du kan også købe en 0,5F. Eller 0,01F. Desuden fjerner de evt. generatorstøj, men det har så ikke noget med topic at gøre.
Forresten har jeg aldrig oplevet en kondensator giver bedre stelforbindelse. Og du snakker lydkvalitet og 6x9 bilhøjtallere - jo hvis vi snakker JL eller Rainbow, men sgutte til det projekt han har gang i her, der ville en tilnærmelses-størrelse være rigelig, vi snakker jo ikke B&O men festanlæg, angående reflex-rørs-udregninger. De fleste forhandlere kan også oplyse de optimale mål.
Det er også virkelig svært at beregne på litermål, h*b*d, og på samtlige bilforstærkere jeg har haft i hånden (alt fra xzound til mds eyebrid) har der været delefilter til både diskant, fuldtoner samt subwoofer. Det er faktisk så smart, at du bare giver en indgang fra en ipod/radio, og så kan den selv splitte det op til de forskellige kanaler, endda brokoble 2 kanaler for ekstra effekt.
Oh, og hvor finder du 6x9'er med 25watt RMS?