-> #4
Rigtig fin side ja 😎
Men HwT.dk er nu en gang et forum, og folk skal være fritstillet til at komme med gode spørgsmål. Også selvom man tænker, at der nok ikke er andre der kender til "Blu ray" endsige vil afspille det på sin PC.
Det er jo, naturligvis, altid tilladt, at tænke selv og forsøge at søge den fornødne information. Men eftersom undertegnede havde god tid, var i godt humør og ikke rigtigt kunne sove, fandt jeg det på sin plads at levere et fyldestgørende svar til #0, og samtidig (dog med pli) gøre ovenstående opmærksom på muligheden der umiddelbart lå for.
Tænk hvad der ville ske, hvis alle mennesker bare fik svaret: "Kig på Google"? Det ville være særdeles ukonstruktivt, men ikke desto mindre, er der altid gode personlige erfaringer at hente på et forum som dette. Hvormed det kunne være relevant at tænke tanken; Hva' nu hvis #0 havde formuleret sig således:
"Jeg har kigget lidt på Google, og kan se, at min computer falder under for systemkravene vedr. afspilning af Blu-ray. Derfor ville jeg høre, om der skulle sidde nogle med viden på området og eventuelle henvisninger til brugbar software samt forslag til konfigurationer af hardwaren i den pågældende maskine således at afspilning af sådanne materiale ville kunne ske i en tilfredsstillende grad og uden ulempe for personen eller personerne der skal bruge computeren."
- Så ville sagen nok have set lidt anderledes ud og,...
Fuck det! Den er kommet langt nok ud nu 🤡 😛 Jeg tror, at folk fattede pointen 😀
-> #0
Sorry for OT. Det' bare gas 😉 🤣