Superbruger
Tilføjet:
22-01-2009 12:59:47
Svar/Indlæg:
212/75
er ved at prøve at installer opensuse på min netbook
men kan ikke rigtig komme videre..
Det jeg har gjort er jeg har påopensuse hentet dvd filen delt min Hd i 2 partitoner, og så lagt opensuse installtionen på den ene partiton, så starter jeg så windows xp op og starter installion, den laver så en 2nd boot i mit system som hedder opensuse 11.xx installtion, den starter så p og ser ud til at virke,. så skal jeg så vælge hvor jeg installer fra Enten harddisk, cdrom, ellet netværk..
og har prøvet alt mht til at finde det, altså jeg vælger harddisk, og den partiton det ligger på og skriver stien.. har prøvet alle bibliotker og den bliver ved at sige
no represintive eller sådan noget ligenede, hvad gør jeg :O? kan jo ikke bruge cd efter der intet drev er i min netbook, og ved ikke om jeg kan få det til at køre over mit trådløse net, den kan godt se mit netkort osv, men hva skal jeg skrive i link osv ??
eller hvordan får jeg det til at fungere via Hd ? det må da kunne lade sig gøre :S=
håber nogen HERINDE ved noget :) ved godt det måske ikk er det rigtige sted at sprøge skulle nok spørge på linux forums men nu prøver jeg lige heri første omgang, plejer at være heldig :)
på forhånd taxa :)