jeg skal have noget nyt vandkøling til mit system og skal samle det selv.. det skal helst være et fabriksset da jeg ikke er meget for de der saml selv osv pakker...
For det jeg godt kan lide ved NorthQ sættet er at man slipper for at fylde vand på osv... det skal bare installeres i kabinet og så virker det...
det jeg godt kan lide ved coolermaster vandkølingssettet er at der er det store resevoir med indikator på hvor meget vand der er tilbage og så er det i en fed farve.
Imod jeg kan ikke lide at måden northQ sættet er lavet på med pumpe nede ved kølerhovedet.
jeg kan ikke lide at man skal tænke på "har jeg nu nok vand i mit resevoir?"
jeg har sat en grænse på 1200-1300 jeg vil kun have fabiks vandkølingsset.
Skal det endelig være et kit, må jeg give #1 ret. Nemt at samle,montere og vedligeholde. Yder helt forbløffende godt, prisen taget i betragtning, hvis der ikke skal overclockes kan den medfølgende blæser sagtens udskiftes med en støj svag model.
Hvad med denne: http://www.coolerkit.dk/swifte... Det NorthQ du tænker på yder ikke meget bedre end High-End Luft. Tror at en dobbelt radiator til en Quadcore og et X2, er noget i underkanten
4GHZ med en Q9450 😲 hmm,der skal du over i et pro set 😉
jeg har 240+360 Radiator i mit sys,og syndes det lige ligger under kanten ,der kommer snart en 360 mere i. men nu bliver mit sys,også brugt til Xtream overclock,ud over det er en familie pc 😀
tror jeg dropper idéen med at vandkøle mit gfx kort så hvis det skal koste så meget som i ellers siger 😉
tror nu nok at et af de jeg nævner i #0 kan køle min Q9450 ved 4 ghz? men jeg har kigget på dem fra swiftech og synes de ligger ret højt oppe i prisen?
#7 tror du ikke det sæt der er lidt for vildt til det overclock jeg har tænkt mig?
skal også lige nævnes at jeg har skiftet kabinet til et coolermaster 932 HAF og der kan der være en dual radiator i toppen af kabinettet.. kan nogen af de sets der er nævnt have den radiator som er med i settet sættes oppe i toppen?