-> #33
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, men jeg vil da prøve at se, om jeg kan få gjort det. Jeg fritlægger jo alligevel billederne i fuld opløsning, men altså. Hvorfor lægge dem op? Jeg mener. Jeg ville da klart mene, at 800x800 eller 1024x1024 burde kunne tilfredsstille de fleste.
Måske bundkort og grafikkort, ja. Men igen. Der er jo ofte monteret en mo-fo af en køler, og så sjove er de jo heller ikke at se på? 😐
Billeder til mine fotoartikler, vil jeg da gerne smide op i fuld opløsning, så folk kan downloade dem. Det kunne jeg nok godt finde på. Peecee er jo udemærket til dét formål, så det vil jeg skrive mig bag øret [egentlig en mærkelig sætning. Man kan jo ikke læse noget der står bag øret?! 😴].
-> #34
Det er jo rigtigt nok. Men hvorfor bruge ekstra båndbredde på netop dét?
-> #35
Jeg kan da til dels godt forstå det. Men så ville jeg da hellere lave et 100 % crop, af nogle enkelte detaljer.
-> Alle
Jeg prøver lige at kigge lidt på det. Der findes jo andre hardware-sites, som jo netop har billederne til at ligge i fuld opløsning. Det er ikke noget jeg selv bruger, men kan da godt sætte mig ind i, hvorfor det er "interessant".