Der er to reklamer, som jeg aldrig glemmer, hvoraf den ene af dem nok er den jeg vil kalde for den "bedste".
Det er vistnok en reklame for Nike, med to fyre der sidder i junglen ved et bål. Det er aften/nat, da man kan høre en leopard/jaguar knurre. Den ene af dem rejser sig op, for at spæne væk, hvor den anden bliver siddende lidt.
Den første gut vender sig rundt og opdager, at vennen er ved at tage sine sko på. Så spørger han ham: "Hva' lader du?". Vennen svarer: "Så kan jeg løbe hurtigere". Den første: "Du kan da ikke løbe hurtigere end jaguar/leopard".
"Nej. Men jeg kan løbe hurtigere end dig" - og så spæner han ellers af sted.
Den anden er lidt alá den #0 linker til. Blot med to lejligheder, hvor manden har fundet på en måde at gemme sine øl væk. Han trækker i et håndtag, og væggen snurrer rundt, så køleskabet forsvinder og frem kommer et lille bord. Han hiver i håndtaget igen, og voilá! Tilbage er køleskabet.
Pludseligt, ringer det på døren, og manden hiver i håndtaget. Man klipper så om til den anden side af væggen, hvor en ung fyr pludselig råber: "Dudes! Det magic frigde is back!"
🤣
Det er ikke sikkert, at de to ovenstående reklamer er 100 % korrekt gengivet. Men de er stadigvæk sjove 🤣 🤣 🤣
Nu hvor vi snakker indretning af huset, så mener jeg lige vi mangler Jeremy Clarksons(Top Gear) forslag til noget der formentligt vil tiltale kvinden og helt sikkert manden: