Billig printer - billig patroner

Diverse d.  23. januar. 2009, skrevet af Capiz
Vist: 1322 gange.

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2009 10:13:57
Svar/Indlæg:
1498/226
Hejsa

Jeg vil bare lige høre, om der er nogen der kender til en god (billig) printer, som kan køre med nogle af de "billige" blækpatroner?

Jeg har selv en Canon IP5200, med et CISS system, men nu kan jeg ikke få noget som helst til at virke i den printer, så den er nok f***ed op. (noget med at den ikke kan finde mine blækpatroner - underligt, for de sidder ligesom altid, og jeg bruger den jo hver dag)

EDIT: Den SKAL kunne printe på cd/dvd-skiver, så det begrænser jo selvfølgelig også udvalget !!

Jeg er åben for alle muligheder - bare det er billige patroner, for jeg printer rigtig meget.

Mvh
Rasmus
1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2009 14:23:36
Svar/Indlæg:
5750/124
Hvor meget printer du?

Det lyder som om du printer en del, og derfor kan du hurtigt udelukke div. bilka printere (og self også fra andre end bilka, men det er en god beskrivelse).

Min far lever af at sælge sådanne maskiner, så hvis du har lyst til at få et nr. eller lign, så skriv pm. webadressen er: www.team-jel.dk ... ved ikke om du kan finde nr. osv derinde, men ellers kan jeg skrive det til dig i en pm...

ps. de produkter der er inde på hans hjemmeside er langt fra alt hvad han har (ringer du til ham, siger hvad du skal bruge, får du en pris). Du kan også få med service, forbrugsstoffer osv (det koster jo self).

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2009 14:34:34
Svar/Indlæg:
1498/226
Jeg printer vel ikke så meget som meget er, men mellem 5- og 6000 ark, og en del cd'er 😲

Men Laser tror jeg ikke at jeg vil få brug for, men du havde også en anden viden fra starten - jeg glemte jo desværre at det ikke kan være Laser printere, da der skal være mulighed for at printe på cd/dvd-skiver..

Mvh
Rasmus

unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
23-01-2009 18:20:02
Svar/Indlæg:
5258/240
vi har en Epson Stylus Photo R360 printer stående der hjemme,

den kan printe cder og alt det møg,

med hensyn til blæk kan man købe det på inkclub.com, jeg ved sku ikke om det er billigt. men de passer ihvertfald hver gang :P

den er vist heller ikke så dyr

pete45

Superbruger
Tilføjet:
23-01-2009 19:07:10
Svar/Indlæg:
284/89
Har en canon Pixma MP630, super printer til en fair pris. 900-1100 kr, scan, kopi, print, samt cd/dvd print, 5 patroner, hvilket er med til at holde de penge man smider efter patroner nede.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2009 16:00:29
Svar/Indlæg:
5750/124
#4 det kommer så sandelig an på hvor meget der er i hver patron... Det er med til at holde omkostningerne lidt nede, men det er sku pisse dyrt stadigvæk 😉 Når du kommer til flere tusinde tryk for under 500kr. pr. patron, så er det fint...

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2009 17:01:40
Svar/Indlæg:
1498/226
indtil videre, har mit CISS system fungeret perfekt, og jeg har vel printet godt 5000 sider med dette system, nu vil min printer så dog ikke godkende mine patroner mere, så jeg ved ikke om jeg har ødelagt min printer, eller om mine chips på patronerne er færdige, jeg køber ihvertfald 5 nye chips, og så ser vi... Jeg takker for jeres forslag... men 5 chips, kostede knap 200,- så det var jo egentlig ikke så slemt !!

Mvh
Rasmus

pete45

Superbruger
Tilføjet:
24-01-2009 17:32:12
Svar/Indlæg:
284/89
#5 Det jeg hentyder til, er alt ved en printer med kun 2 patron, sort og 3 farve, når den 3 farvet løbet tør, kan man sagtens være udefor, at det kun er den ene farve der er tom, og der måske stadig er 5-10% tilbage af de 2 andre 😀

men fair nok, har ikke lige tjekket hvor mange sider de enkel patroner kan printe. 😀

Dog siges det at Canon printer, har let ved at modtage uorginale patroner, hvilket også lige tager toppen af prisen 🤣

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2009 18:33:50
Svar/Indlæg:
2620/327
Køb en Brother printer med 4 seperate patroner - det er både min nuværende (DCP770CW) og tidligere printer, og de er rigtig gode til billige kopi-patroner fra www.trykspar.dk .

Tidligere har Canons modeller også været rigtig gode til billige patroner, men det er mit indtryk, at deres patoner er blevet lidt mere komplicerede.

Uanset hvad, skal du i hvert fald sørge for, at patronerne til din printer bare er simple beholdere med blæk og intet andet - ikke noget med chips eller andet, faktisk bare en plastikbøtte med maling. Det er Brothers, og det gør det meget enkelt at lave uoriginale patroner - eller selv genfylde patronerne.