Alternativ til Yousee?

Litteratur d.  25. januar. 2009, skrevet af finger
Vist: 746 gange.

finger

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2009 18:47:49
Svar/Indlæg:
571/106
Jeg ville egentlig gerne have digitalt TV. Mere præcist vil jeg gerne have Discovery som Digital kanal. Alt det andet lort kan sgu være lige meget. jeg ser kun Discovery og TV2.

Så vidt jeg ved har jeg kun mulighed for at få digitalt kabel TV gennem yousee. Stofa er ihvertfald ikke muligt. Jeg kan heller ikke sætte en satelit disk op og så vidt jeg ved er der ikke nogen der sender discovery på luftbølger i virum (nord for københavn).

Jeg ringede til Yousee som gerne ville sælge mig dette + en digital boks med harddisk i. KANON (!!) tænkte jeg. meeeeen... boksen er i restordre. Dette er dog mindre vigtigt.

Det jeg er sur over er at Yousee vil tvinge mig til at købe det de kalder en fuld pakke + en tilkøbspakke + kort leje + boks leje. De siger at grundet lokale forhold SKAL jeg have fuldpakken for at kunne få discovery som digital. Alt dette overflødige hakkelse skal jeg betale 500kr+ om måneden for, hvilket jeg synes er fuldstændigt rablende sindsygt. 500kr+ for at kunne modtage discovery digital. DET gør jeg simpelthen ikke.

Er der virkeligt ingen anden mulighed for mig?
Er der ingen andre der sender discovery digitalt gennem kabel eller luft?
Er der måske nogle online streamTV firmaer der gør det?
Er der virkeligt så meget monopol at der er ingen anden mulighed?
MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2009 19:22:39
Svar/Indlæg:
3907/73
Hvad med TDV Tv, det er digitalt og køre over telefonlinien/bredbåndslinien.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2009 19:40:07
Svar/Indlæg:
4536/104
Telia har også andet end stofa, du har mulighed for digitalt tv med en telia 10/512 eller 20/1 mbit bredbånds linie.

de første 16 kanaler er gratis , men det koster så lidt at få din kanal digital, mener det er ca 99kr for pakken hvor den kanal ligger i.

så er det lidt små engangs udgifter på en zaptor box, samt en oprettelse. men det er max 800kr som engangs udgift.

det er i vært fald en mulighed, ellers er det vist kun boxer digital tv løsningen, men mener ikke at de når til sjælland før i løbet af næste halfdel af 2009 eller først i 2010.

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2009 20:14:43
Svar/Indlæg:
1889/115
BoxerTV!! 😎

EDIT:
http://www.boxertv.dk/?page=17...

Hvis du venter skulle der komme mange flere muligheder for selv at "vælge" en kanal til/fra osv. Tjek deres site for mere info. 🙂

finger

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2009 22:07:14
Svar/Indlæg:
571/106
BoxerTV ville være perfekt, hvis de bare sendte på sjælland...

Både TDC TV og Telia kræver at man flytter sin ADSL over til dem hvilket jeg ikke kan da min arbejdsplads står for min ADSL forbindelse

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2009 14:02:01
Svar/Indlæg:
1889/115
Så ville jeg vente hvis jeg var dig.
BoxerTV kommer nok engang over til jer. :yes:

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2009 14:19:30
Svar/Indlæg:
2676/147

Jeg har fullrate 20/2 som ISP, og jeg har Zaptop box til mit tv. Dvs. telia stofa som tv, og fullate til Internet. Og så har jeg Discorvery digi til de der 27xx kr. om året.

-Tahiti