Jeg samlede en pc for en m8 her for ikke så lang tid siden med en Phenom 9650 og et HD4870 1gb det fungerede fint sammen godt nok var den cpu en mindre flaske hals for gfx men alligevel blev det da til 12000 point i 3dmark 06 med den cpu 🙂
Opløsningen skal op i 1920x1200 eller andet med samme antal pixels, før det kan svare sig hvis du overhovedet skal kigge på det, men det ved du vel også godt nu 😛
AMD vinder med næsten 1000 point i 06 ved samme hastighed, og derved kan vi konkludere at AMD godt kan følge med i7, specielt hvis prisen bliver taget i betragtning. Ydermere kan en AMD jo clockes til uminskelige høje mhz vel og mærke 3d stabilt. - og det er kun 1. stepping!!
#22: Ja men din CPU trækker scoren op mere end Phenom'en. Igen HD4850/4870 tager sig ikke godt ud 3Dmark06 ej hellere sammenlignet med HD3850/3870, du skal over i Vantage eller tilbage i 3dm03 for at se forskellen.
12000 point var sku mere ind fint med den pc jeg byggede til min kammi han havde spillet på en bærbar før så han var jo lige ved at falde bag over da han så resultatet 😀
Det var uden oc den score jeg nævner dog var OS (vista business 64bit) tweaket en smule
21# nu er jeg ikke 3d mark expert så måske du kune forkalre det lidt for mig 🙂 går ikke så meget op i 06 men kan se i Vantage af QX9770 har en beder cpu score i Vantage ind amd cpu men det er lige omvent med gpu scoren hvad er grunen til det er det amd bunkort og amd cpu der beder kan lig ati kort eller hvordan hænger det samen kan en cpu godt føde et gfx beder ind et anet og så også få en laver cpu score ?