Men landet ligger sådan at jeg har en Samsung SP2504C harddisk til at ligge der desvære måtte lade livet igår 😩
Den lavede nogle mærkelig udsættere hvor den bare kørte og tikkede helt vildt og systemet frøs lige i 10-20 sek også kørte det igen et kort øjeblik osv.
Efter genstart meldte den bare read error fejl :'-(
Nå men jeg har så hentet get back data da jeg har en pæn slat data på disken som jeg skal have fisket ud men problemet er bare at pc'en vil køre en check disk hver gang jeg starte og disken melder altså fejl allerede ved 7% også står den bare og melder fejl koder i lange baner.
Kan jeg undgå det check disk fis? For der er nogle ting jeg bare skal have ud fra disken og den ser ikke ud som om den vil som arbejde 😩
Normalt cansler man da bare chekdisk med et tastetryk. Kan du ikke det?
-edit-
Ellers; prøv at se om du kan låne en usb adapter, eller et tilsvarende kabinet. Så skulle du sgida kunne smide den til putteren, og hente det der nu kan reddes ud af den.
Nu hænger systemet bare lige så snart jeg sætter disken til ☹
Men jeg er sku for nærig til at smide 200 kr efter en ting jeg kun skal bruge en gang så modde lige harddisk boksen til min 2,5" harddisk så den kunne tage 3,5" desvære så virkede det ikke da sådan en 3,5" jo skal have ekstra strøm og den eneste strøm forsyning jeg har der passer på min HDD boks er den fra min bærbar og den hyler bare lige så snart jeg sætter den til..
Det er sku lige før jeg bare sige fuck it også kaster harddisken ud af vinduet.
Gad vide hvor mange stumper den dele sig i hvis man kaster hårdt nok? 😀
#3 --> Så er spørgsmålet jo, hvor kært du har dine data. Går ikke ud fra, at det er bryllupsbilleder og eksamensopgaver uden backup, når du snakker sådan der 🙂
Har du ikke en bekendt, der lige ligger inde med såden en boks?