#7 hvad er der galt? altså hvad kunne jeg gøre bedre osv. 🙂 #6 tak... nu spørger jeg lige billed eksperten: Er billedet godt sat op? eller kunne der være forbedringer?
Hvis det var en fest kun for Christiansbjerg kunne du ikke bruge den betegnelse, men eftersom det er en fejring af HTX 25 år i Århus er der intet problem.
Fra Anru's link. "...har vi valgt at udskrive en logo konkurrence blandt de nuværende HTX-elever..."
Jeg synes ikke der er så meget logo over det. (Min mening! ik halshug mig 😛 ) For mig, ligner det bare lidt skrift... Du kunne evt. låne skolens logo (Hvis de har?) og tilføje lidt ekstra. Eller noget ligene. Bare en ide 🙂
Som grafikker søn vil jeg sige i skal passe på med at bruge for mange skrift typer i et skilt. Det gør det meget forvirrende at se på. Det samme med flere farver også
Det du har lavet er jo ikke et logo. Det er jo bare en masse tekst på en baggrund. Du blander jo også alt for mange fonte, farver og effekter sammen. Jeg tror desværre ikke du kommer ret langt med det der.
Prøv istedet at give det en form. Drop noget af alt teksten. Sæt det op i en cirkel eller noget hvor det får noget form og fremstår som et reelt logo. Hold dig til 1 hovedfarve og _måske_ 1 anden nedtonet farve.
Det PDF-dokument, der ligger på siden er ganske godt til at beskrive, hvad det er der forventes. I et logo kommer du ikke ret langt uden at have noget, der rækker ud over fontene. Faktisk behøver der ikke være en font, hvis du er rigtig dygtig. Apple anyone?