Sidder lige og leger lidt med mild overclocking på mit system her, med disse ram her kommer jeg dog ikke langt med 1:2 divider (1390Mhz på ram), men kan sku ikke finde ud af hvor jeg finder indstillingen for divider...
det er den der hedder fsb strap to north bridge det der divider der kan du vælge 200-266-333-400 og ved dram frequenzy kan du vælge hvor hurtig de skal køre har selv det samme bundkort
hvist du har en blæser over ramene så prøv at give den 1.7v og se om du kan præsse dem lidt mere men kun hvist du har en blæser over det er altid en god ting at have en blæser over
jeg tror ikke der er meget at hente hvist du kører 4Ghz med timing 9.9.9.24 hvist du skal hente noget så skal du stramme timings på dine ram eller skal du have nogen hurtiger ram som kan følge med op
ok sådan er det jo man kan jo heller ikke have råd til det hele men det er da også fint som det er nu det der kommer and på er om du er tilfrads med dit oc
nej det ser fint ud jeg ligger lige under 12 Sek 1M på min QX9650 jeg kører også kun 10x400 kan ikke få den stabil over 4Ghz mine ram kører 1600Mhz 7.6.6.15 så det kan du godt være tilfreds med