-> #4
Det er også rigtigt ja. Glemte lige "P0".
Grunden til, at Lenovo Thinkpad (og andre pro-serier) er så dyre, i forhold til hvad man får er, at deres produkter er gennemtestede og har en særdeles fantastisk garanti. Men jeg snakker ikke "bare" om en Lenovo 3000, men en Lenovo Thinkpad. Altså den professionelle serie.
Du kan sagtens køre med den samme PC i 5 år. Især hvis du jo kun bruger den til de samme ting.
Min eks' to større søskende gik begge på AD, og brugte mere eller mindre den samme computer hele vejen igenmmen. Jeg kan ikke huske, om I også bruger LaTeX, eller InDesign til rapporterne, men uanset hvilket I bruger, så kan man godt argumentere for en kraftig computer.
Men alene 3DsMax, som jo trækker en stor del af læsset, skal bare køre på så kraftig en computer som overhovedet mulig 🙂
Hvis jeg var dig, ville jeg gå efter kvalitet, pålidelighed og garanti. Så de professionelle serier, er altid et oplagt bud. Også selvom de måske har lidt mindre, i forhold til de billigere serier.
Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg ville foretække en prof. HP/Dell/Lenovo, frem for en Acer Aspire. Så længe jeg har råd, that is.