#5 Jeg har haf den oppe på 4.9GHz, men det var den ikke så glad for temperaturmæssigt og stabilitetsmæssigt i 3D-mark. den skal have 1.65Vcore for at kunne boote til desktop.
#21 Ah, okay. Men hvad mener du? Jeg kan se jeg har mulighed for at stille på noget andet der har med CPU'en at gøre... Jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder 😐
27# der er vil ikke anet for en af prøve dig lige så stile fram jeg lajet selv lidt med vtt og pill men dog uden jeg kune få vcor længer ned men skal så også siges det den lå på vis vare meget nomalt men vile lige prøve lidt men syns godt nok dit ser rimlig voldsom ud så der er vil ikke anet for en af prøve af rude lidt med det 🙂 men så igen du har jo p35 da jeg oc min lilebros E8400 skule den også have en del exstre iforhold til andres der er bare forsekl på p35 og p45 hvad andgår vcor til cpu 🙂
29# ja har du så ret i der er forskel fra cpu til cpu men syns bare vcor viker meget voldsom iforhol til martins men igen det var også på p45 gik selv pen ned i vcor ved skift til p45
Yes yes, jeg har sådan et Gigabyte Ga EP45T Extreme liggende, men jeg mangler bare nogle DDR3 RAM dertil, så kan det være jeg kan komme højere op på CPU'en :)