Oki 🙂 Selv om anmeldelsen ikke tyder på at det er noget værd, kunne det være rart at se hvordan det virker. Det bliver jo nok videre udviklet til det bedre i fremtiden.
Kunne godt have tænkt mig en video, hvor man ser hvordan du ser ud i hovedet når du har den på 🙂 Altså hvor meget man bliver nød til at bevæge ansigts musklerne samt øjnene.
#8 Det er ikke så vildt meget man skal bevæge øjnene. Blot fra den ene side af skærmen til den anden. Desuden ser jeg ikke anderledes ud i hovedet end jeg gør normalt, tror jeg. FOr jeg sad bare og spændte kæben, hvilket også er det nemmeste 🙂
Det er bare et eksempel på en skribent der jo tydeligt er mere eller mindre hjernedød,. Nærmest flatliner. 😀 😲 Jeg har hørt at ALLE andre sagtens kunne få det til at virke,. Men det kræver altså en form for hjerneaktivitet... 😛 😛 😉
syns ikke det er overraskene også den holdning jeg have til den og vi må jo tro på det er nia den er gal med og ikke testeren når han sriger det 😉 😛 pasonlig gleder jeg mig til emotiv lansere deres den er mere prof og er blive demostraert på forsklige universiteter prisen er også lidt højer men betaler jeg gerne vis den holoer hvad den lover http://www.emotiv.com/