Logitech Harmony One

Diverse d.  29. januar. 2009, skrevet af dobbel_mango
Vist: 266 gange.

dobbel_mango

Overclocker
Tilføjet:
29-01-2009 15:57:15
Svar/Indlæg:
3/4
Hej

Jeg overvejer at købe en Logitech Harmony One fjernbetjening. Jeg vil bare lige høre om et par ting, inden den bestilles:
Et-tryks-funktionen, fungerer det også ved lang ventetid? Altså, jeg har en hdd-recorder, som er utrolig lang tid om at starte op - så hvis jeg har en et-tryks-funktion, der hedder 'optag tv', vil fjernbetjeningen så tage højde for den lange opstartstid, eller vil den bare fyre alle de programmerede funktioner af på en gang? Håber I forstår mit spørgsmål...
En anden ting:
Er computere med infarød-port understøttet af Logitech Harmony One, så en bærbar fra HP kan bruges som media-center?

Håber I kan hjælpe:)
dude1992

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 16:11:55
Svar/Indlæg:
789/17
Jeg kan svare på nummer 2 ting. Alle infrarøde porte er understøttede. Du kan indstille din fjernbetjening ved hjælp af den fjernbetjening du allerede har ;) En ret smart funktion efter min mening.

Ved ting nummer 1 vil jeg være dig svar skyldig. er ikke kommet så langt med min endnu (købte den for et halvt år siden 🤣 )

DLC

Overclocker
Tilføjet:
29-01-2009 16:49:04
Svar/Indlæg:
151/18
Jeg fik sådan en i julegaver og giver ikke meget for den der et tryks ting har kun brugte et par gange og er så holdt helt op da det ikke fungere optimalt - men det den gør er at sende besked ud til alle dine modtager på en gang og helst flere gange - derfor går mit tv amok når jeg prøver🙂
Mht det der med at bruge din comp som media center så skal du være sikker på at du har et program som kan modtage signalerne så at sige - det vil sige som #1 siger den kan helt sikkert sende et signal som din comp kan forstå men det er ikke sikkert at din comp ved hvad den skal bruge signalet til - der findes sikkert programmer (har hørt om et til winamp) og jeg vil også tro at hvis du bruger lidt tid på at fidle rundt med mediaportal så vil den også kunne modtage igennem en ir-port på en bærbar.

Adolph

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 18:13:17
Svar/Indlæg:
1369/75
Altså hvis man kan makro programmere den, kan man vel forhåbentlig også programmere "ventetider", således den venter på langsomme apparater. Det kan man ihvertfald med min simple NAD remote. Det gør jo netop at man kan få en-knaps funktioner til og virke, lige meget hvor mange ting man så end laver på en gang, og hvor langsomme apparaterne er til og opfatte/starte op osv.