Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 19:20:48
Svar/Indlæg:
233/16
hejsa mennesker.
jeg har en bærbar som jeg bruger til skole brug (se profil), og den har jeg så instaleret Win7 på og det har hele tiden virket fint, men så da jeg kom hen i skolen i dag så kunne jeg ikke komme på det trådløse net! eller det vil sige jeg kunne godt komme på nettet så den sagde: local and internet access, men når jeg så åbnede en hvilken som helst side kom den med denne meddelelse: Internet explorer cannot display the webpage. What you can try: Diagnose connection problems. så jeg trykkede selvfølgelig: diagnose connection problems og så sagde den at der ikke var nogle problemer og at jeg havde forbindelse til nettet! så tænkte jeg: WTF det kan ikke være rigtigt! så her da jeg kom hjem satte jeg den til et net kabel med samme resultat. så jeg hentede de nyeste netkorts drivere til den, både til trådløst net og til det almindelige, men satdig samme resultat! hvad kan jeg gøre? ☹
Ps. kan heller ikke logge på MSN, men jeg kan godt logge på Garena uden problemer! ( det er et program mine venner og jeg spiller DotA over ). :no: