Min Bærbar kan ikke komme på nettet mere!

Software d.  29. januar. 2009, skrevet af adam93
Vist: 251 gange.

adam93

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 19:20:48
Svar/Indlæg:
233/16
hejsa mennesker.

jeg har en bærbar som jeg bruger til skole brug (se profil), og den har jeg så instaleret Win7 på og det har hele tiden virket fint, men så da jeg kom hen i skolen i dag så kunne jeg ikke komme på det trådløse net! eller det vil sige jeg kunne godt komme på nettet så den sagde: local and internet access, men når jeg så åbnede en hvilken som helst side kom den med denne meddelelse: Internet explorer cannot display the webpage. What you can try: Diagnose connection problems. så jeg trykkede selvfølgelig: diagnose connection problems og så sagde den at der ikke var nogle problemer og at jeg havde forbindelse til nettet! så tænkte jeg: WTF det kan ikke være rigtigt! så her da jeg kom hjem satte jeg den til et net kabel med samme resultat. så jeg hentede de nyeste netkorts drivere til den, både til trådløst net og til det almindelige, men satdig samme resultat! hvad kan jeg gøre? ☹

Ps. kan heller ikke logge på MSN, men jeg kan godt logge på Garena uden problemer! ( det er et program mine venner og jeg spiller DotA over ). :no:
PeRan

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 22:00:14
Svar/Indlæg:
102/19
Hej adam

Jeg havde samme problem på min stationære her i morges, da jeg bootede i Windows 7, hvilket jeg så at du også har på din bærbar. Har du et andet OS på din bærbar du kan prøve at boote op i og se om Internet Explorer funger der?

Ellers hvilken version af Internet Explorer bruger du? Jeg kan tjekke i morgen tidligt om det er den samme version, hvis det er kan det være en generel bug som flere har oplevet.

- Per

adam93

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 22:04:48
Svar/Indlæg:
233/16
Hej Per.

Nej jeg har kun Win7 på den. og jeg bruger IE 8.0 da det vist nok er standard i Win7 ?

PeRan

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 22:19:58
Svar/Indlæg:
102/19
Er bootet op i Windows 7 nu, og alt fungerer som det skal her. IE 8.0 dur igen, så jeg hentede Firefox for at se om det fungerede, hvilket det gjorde. Da det specifikt er IE og MSN (der er afhængig af IE) der ikke dur, kunne problemet sagtens ligge i IE. Kunne du prøve at hente og bruge en anden browser og se om det dur, fx Firefox?

- Per

adam93

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2009 22:28:12
Svar/Indlæg:
233/16
jeg er ved at hente forefox nu ( som jeg da også bruger på både min almindelige stationær og på min lan gamer ) men jeg tror måske at der er noget i vejen jeg henter med 6-8Kb i sekundet! :o

EDIT:

Jeg havde lige glemt at jeg havde installationen liggende på min stationær 🤣

EDIT II:

Så har jeg installeret Firefox på den og det virker sgu! TAK! 🙂 så mangler jeg bare diverse plug-ins, men dem har jeg heldigvis også installationen på! 😛
og igen MANGE tAK for hjælpen! :yes: