ja.. det vil jeg mene.. men Thermalright Ultra 120 Extreme kan godt godt køle et par grader bedre.. og smid så en Noctua P12 blæser på.. så har du en lydsvag super køling..
evt. se om du kan finde tingene brugt.. det kan man os spare noget ved.. og sådanne ting kan sagtens købes brugt..
http://www.frostytech.com/arti... Edit .. de har jo også lappet den et typisk thermalright problem min gamle havde samme problem så gælder den jo heller ikke længer i test da de ændre den fra std
#8.. ja flot.. jeg kan finde utallige review af TRUE hvor den vinder over alle.. altså.. det er jo bare at søge på dens navn og så review bagefter.. så har du beviset.. og tror jeg os godt selv du ved, hvis altså du er en HardWare nørd..
Edit:
fandt lige ud af hvorfor Xigmatek vinder den der.. det er fordi den kører med high fan speed.. det larmer jo som satan.. personligt kører jeg med det laveste mulige..
og bare det at Extreme modellen af Ultra 120 ligger længere nede end Ultra 120 selv - viser jo bare at den test har gjort noget forkert..
#9 lol fjols du begyndte jeg fandt en test ja men det er jo samme setup ? til prisen er den god plus den har direct touch det har en thermalright ikke men dermed ikke sagt en thermalright sucks men den er baseret på gammel teknologi desuden er det jo 1 til 2 grader vi snakker om
TRUE er spild af penge, xigmatex er bare vejen frem..... den eneste grund til man køber en TRUE er fordi man ikke gider h20 køling, længere er den ikke.... hoppede selv direkte på en Xigmatex s1283, derefter til en geminII (som godt og grundigt knepper en TRUE så det vil noget og især til en pris af 200 kr for ny 😉 ) og nu er det så h20..... TRUE´en løber op i 500kr med blæsere osv så det kan squ ikke betale sig....
#9 morten 109 har ikke skrevet at lyden skulle være lav eller høj desuden når de lapper true får den en fordel i den test og da de brugte en del fans i den test går jeg stærkt ud fra at den har fået en blæser på hvor den larmer lige så meget men havde selv gode erfaringer med thermalright bortset fra skæv bund xigmatek er god til prisen længere er den ikke