Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2009 21:58:48
Svar/Indlæg:
7111/480
ja dette kune jo lyde meget suspekt men er det ikke,
jeg har lige burgt de sidste par dage på af ordne min lilebros pc har den ståne ved siden af mig nu,
og det sker med jevne melemrum den skal det så kom jeg til af tænkte på om man kan få et godt program til fjernstning af computer så jeg har fuld controld over den sedfølig sådan det kun er mig og ikke en eller anden hacker,
og det skal blive lagt ind på min lielbros men sådan af jeg kan arb med den vis noget skal laves om, og så nolge der kune anbefale et program til af tage backup til en FTP server til i worst case
af jeg have en backup af hans system ligne så som bare kune liges på igen han har kun 1 HDD og er det der med han ikke er så it kyndig så
tæntke jeg det kune jo være smart vis man kune få et program der kunde lige en kopi af helle HDD med windows enten som alm. folder eller som iso vis det er muligt ?.
over på en af mine HDD en gang imenlem så jeg så have ligne vis han igen 😕 pilet ved noget han ikke skule det skal igen understrajes af det er ikke til ulovligt bru har bege compuer hos mig nu ind til han komer og henter dem