+1 til shg. Handler der stadig, selv om de fik nye ejer hjalp de med RMA fra det gamle firma - det er sgu da service! Så kan det godt være at de først meldte ud at de ikke overtog garanti, men i praksis har de altså hjulpet da de formidler kontakt til de forskellige leverandører (Asus, XFX, Inno3D, WesternDigital). Har selv fået byttet et Asus bundkort og 2 stk WD harddiske.
+1 PRC-data: fik ombyttet forkert RAM hurtigt og fik leveret anden RAM og special-køler hurtigt.
+1 ProShop: min kammi købte mandagsbærbar som de efter et par omgange fik ombyttet til velfungerende model og de betalte alle fragtudgifter!
-1 BJ-trading: betilte 2 stk Seagate af specifik stille model, men fik 2 stk andre Seagate modeller i nyere revision som ikke var nær så stille; orkede ikke RMA/ombytning da de ikke var til at få fat i.
-1 MidtData: bestilte kabinet der skulle være på lager og først 3 uger efter fik jeg besked om at det desværre var udgået og at det var en fejl at de stadig havde det på www. Men et plus at man kan bestille til afhentning så man sparer portoen.
-1 til Komplett: bestilte grafikkort som der var 4-5 dage leveringstid på. Leveringen blev udsat 3 gange -5 uger- og jeg fik først besked pr mail om at pakken var afsendt to dage efter at jeg faktisk havde fået den af posten!
-1 til Getmore. Har handlet der en del gange hvor det gik godt, men så måtte jeg på et tidspunkt vente 2 en halv måned på en standard Logitech mus som tilsyneladende var på lager alle andre steder! Har ikke haft RMA der. I øvrigt hader jeg deres nye hjemmeside; mange ting står der flere gange og til samme pris?!! Rodet og ikke let at hitte rede i når der reelt kun er 1/3 så mange varer at vælge imellem som listen indeholder!
+1 til Coolerkit for deres super site om vand- og luftkøling. Virkelig god side! Har endnu ikke købt hos dem, men det kommer jeg helt sikkert til!!!