Fullrate Vs Tdc

Diverse d.  30. januar. 2009, skrevet af AniteK
Vist: 632 gange.

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
30-01-2009 22:27:37
Svar/Indlæg:
23/7
Hejsa alle sammen

Jeg overvejer at skifte til fullrate, da jeg syntes TDC er vildt dyre.
Hva er jeres oplevelse af fullrate?
Men hvordan er stabiliteten hos fullrate?

Jeg bor lidt ude på landet, og har derfor kun mulighed for en stabil forbindelse ved 2Mbit 😩
dude1992

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2009 22:34:56
Svar/Indlæg:
789/17
Kan du oplyse hvad prisforskellen er ? til en så lav forbindelse ville jeg nok selv beholde TDC pga deres support :)

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2009 22:38:16
Svar/Indlæg:
5224/222
Fullrate er super her (kbh). Kun haft brug for support et par gange og der har det været perfekt.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2009 22:40:50
Svar/Indlæg:
2127/11
Supporten er suveræn hos Fullrate. Jeg har haft Yousee tidligere, og var glad for dem, den éne gang jeg havde brug for support. En god ven af mig har Fullrate, og jeg er benovet over den måde de behandler deres kunder på. Superb service, yderst fornuftige gebyrer, alt er til topkarakter.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2009 23:10:35
Svar/Indlæg:
5224/222
Prøv at kigge på det nyeste "tilbud" fra TDC... hometrio hedder det. Det lyder meget godt i starten, indtil man læser det med småt...

"Ved brug af TDC TV reduceres hastigheden på den
forudsatte xDSL-forbindelse i forhold til den normale
hastighed. Hastigheden vil dog aldrig reduceres til
under 512/128 kbit/s."

og man skal virkelig lede efter det... dvs. hvis dit tv er tændt har du en isdn forbindelse... jubiii (ps: jeg hader tdc)

penol

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2009 23:31:13
Svar/Indlæg:
570/21
Hejsa! Jeg har selv fullrate og er meget tilfreds med dem. Kan også nikke genkendende til support. da jeg skiftede til dem, var der en misfotsåelse ved min tidligere udbyder med hensyn til at nummerportere. mDet løste sig ved, at fullrate gave mig et erstatningsnummer indtil mit eget nummer var oppe at køre. Med hensyn til stabilitet er de også ok. dog kan der forekomme udfald om natte, grundet mindre opdateringer på ders centraler, men de er gode til at informere om dem. Jeg har en 20/2 forbindelse og kan traække ca 17 mbit ned, selv om jeg ligger 2,5 km fra centralen.

mtum

Overclocker
Tilføjet:
30-01-2009 23:38:25
Svar/Indlæg:
280/13
Der er masser af positive oplevelser med Fullrate, men personligt kom jeg til at hæfte for et halvt års abonnement på en forbindelse, som var ganske ubrugelig til gaming... Signalet kunne forsvinde midt om lørdagen og først være tilbage mandag morgen flere gange.
Der gik lige over 14 dage, før jeg måtte genåbne mit TDC, og alligevel afviste fullrate at lade mig slippe. Så skulle jeg kunne påvise, at Fullrate ikke havde udbedret fejlen efter jeg havde fejlmeldt... Og det er ret besværligt at fejlmelde uden internet, når Fullrates support først er åbne igen mandag morgen.
Så held og lykke.

penol

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2009 23:50:13
Svar/Indlæg:
570/21
#6 det lyder ikke godt. Personligt har jeg ingen probs med online gaming

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2009 00:40:10
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 jeg har kørt med fullrate i lidt over 1 år nu, og de få gange der har været behov for suport , har det været utroligt go og nem/dejlig suport, kom/kommer hurtigt igennem på t lf til dem, og der er aldri noget bøvl eller nogen sure medarbejdere i den anden ende.

klart +++ til fullrate herfra.

Jeg har haft meget få nedbrud, og ikke rigtigt nogen forskel på det + kvaliteten af forbindelsen i forhold til da jeg havde TDC før,

spare utroligt mange penge i sammenligning med TDC på Bredbånd + telefoni.

har 5/512 lige pt, havde 3/1 ved fullrate før , men da min forbindelse til nærmeste station vist ikke er specielt go ændrede jeg det til 5/512 for at spare lidt penge + få højere opload,og syntes at den her 5/512 kører rigtigt godt og det gjorde 3/1´eren nu eneligt også , dog er den højere download imo lidt bedrer end den høje opload.

desuden koster det kun 199 + 39 for fri tlf = 238 kr om måneden for fri fastnet(med fri fastnet opkald includeret) og en 5mb/512kb frit forbrugs internet.

som jeg beskrev absolut ingen kvaler med deres kunde service herfra. så klart anbefaelses værdi.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2009 01:23:01
Svar/Indlæg:
2676/147
Fullrate ❤

TDC 🤡 😲

-Tahiti

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2009 02:09:12
Svar/Indlæg:
4221/223
Jeg har haft Fullrate i snart 2 år+ og har kun haft nogen små problemer i starten med dem hvor de stadig var nye.
Jeg havde bestilt en 20mbit, men der blev kun leveret ca 18 til mig, og det var ustabilt. Det blev så nedgraderet til 15, og jeg kom selvfølgelig ned i pris. Jeg havde 1mbit i up, som har fået 512kbit efter nogen måneder. Lidt senere da de havde kampagne blev det igen opgraderet med yderligere 512kbit i up. Stadig til samme pris 😲

Ellers det værste der sker nu, er at deres net har størrer forsinkelser i weekenden. Og der er der ingen support 😕

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
31-01-2009 09:17:12
Svar/Indlæg:
23/7
Takker for alle de gode svar, så tror jeg squ jeg springer med på Fullrate.

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
02-02-2009 20:31:28
Svar/Indlæg:
23/7
nu har jeg så bestilt fullrate, men stadig kun en 2Mbit ☹

Bor 4km fra centralen, det prisen man må betale for naturskønne områder :'-(

loopstr

Ny Skribent
Tilføjet:
03-02-2009 00:29:47
Svar/Indlæg:
494/66

Jeg har haft TDC i lang tid hvor det firma jeg arbejder for betalte, det har de så valgt ikke at gøre mere fordi skidtet er lukket (finanskrisen kradser i r**en igen)

Jeg har altid kun kunne få max 4 mbit men måtte ikke ringe ind for tid når den gik ned (nogle gange 2-4 gange om dagen i 1-2 minut af gangen) for så ville de sætte mig på 2 mbit. Bor 6.7km fra den nærmeste central, så lad det ligge med at du bor langt fra en central 😎 ...jeg fik den kun på 4 mbit i tidernes morgen fordi jeg selv har arbejdet hos TDC så havde lidt kontakter tilbage derinde 😉

Nå men om ikke andet skulle jeg finde nyt, valget faldte Telmore, ja tdc, men det var kun fordi at da jeg talte med dem i telefonen kunne jeg lige pludselig få en 5/1mbit uden problemer. Den bestilte jeg så og er virkelig overrasket, den har ikke været gået ned én eneste gang endnu (1 måned) Ulempen ved Telmore er at de ikke har et valg med statisk ip, men hva, ens router er jo tændt 24/7 anyway 😀

Linjen jeg havde hos TDC var en af de firma forbindelser som er overvåget og har service og alt muligt andet gøgl men den var bare generelt dårlig.

Linjen hos Telmore er ganske almindelig privat linie men den kører suverent.

Måske du skulle prøve at gribe fat på Telmore for at høre hvad de kan levere ? Det kan dog være at det kobber som kører ud til dig er generelt dårligt.

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
03-02-2009 17:18:21
Svar/Indlæg:
23/7
Ja det vil jeg mene, har en kammerat der bor 200 m fra mig og samme problem, har haft mange tekniker besøg fra tdc, og den sidste har lavet min forbindelse så den er stabil ved 2 Mbit, han sagde at jeg skulle ikke regne med at kunne få noget hurtigere, da forbindelsen her ud til ikke var så god. men nu har jeg meldt mig på fullrate og så skal de squ have en chance.

Strømskuf

Overclocker
Tilføjet:
03-02-2009 17:56:13
Svar/Indlæg:
389/12
#4 wow mange tak for info! du har lige løst et uopklaret mysterie hos en af mine venner 🙂

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 19:06:38
Svar/Indlæg:
5224/222
#15 Så lidt... hader dem som pesten
http://politiken.dk/tjek/digit...

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2009 15:04:19
Svar/Indlæg:
5224/222
Lidt mere bevis for mine påstande om tdc
http://ekstrabladet.dk/kup/ele...

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
05-02-2009 22:24:56
Svar/Indlæg:
23/7
hehe, TDC er bare så dumme, og de skulle have satset stort på homeTrio 🤣

håber squ et eller andet sted det bliver deres R.I.P

MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2009 22:41:10
Svar/Indlæg:
3907/73
Jeg er nu meget tilfreds med den 50/4 forbindelse jeg har igennem YouSee, der har aldrig været noget som helt med den og så koster den kun 340 kr om måneden.

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
05-02-2009 22:52:02
Svar/Indlæg:
792/52
Sys godt nok TDC blir svinet godt og grundigt til her 🙂

Personlig er TDC/Yousee den bedste internet udbyder jeg har haft. Har en 12/1 forbindelse. Og jeg får 12/1 som jeg betaler for. ALTID!!
Derudover er det efter mine, og mine venners erfaringer at det simpelthen er TDC med de laveste ping tider. Self, udover fiber udbyderne.

Tror heller ik TDC kunne finde på at "overbooke" deres kobber så folk ikke kan få den forbindelse de betaler for.

MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2009 22:55:23
Svar/Indlæg:
3907/73

Nemlig, jeg har heller ikke en eneste gang kunne konstatere at min forbindelse ikke var som det jeg betalte for.

Men tror folk herinde har noget imod TDC sådan i det hele taget, men det må de jo om. Men tror dog at folk som #18 skal sætte sig lidt mere ind i hvad TDC har af forskellige markeder før han begynder at håbe de går konkurs. Personligt ville jeg nok æde min hat på at FullRate går ned lang tid før TDC.

Spagme

Superbruger
Tilføjet:
05-02-2009 23:00:11
Svar/Indlæg:
792/52
Men en god måde at se på om man får hvad man betaler for, er at teste sin hastighed søndag aften omkring kl 20.00 den er stensikker, at hvis ens forbindelse har tendens til at falde i hastighed, vil den helt sikkert også gøre det på det tidspunkt.

AniteK

Overclocker
Tilføjet:
06-02-2009 16:54:15
Svar/Indlæg:
23/7

Jeg har bare snart kæmpet med TDC i 3 år, med mobil, internet, og fastnet, DERFOR mit svar

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2009 18:18:57
Svar/Indlæg:
2145/218
Fullrate alene af den ene grund at de ikke har lukket for sider som andre har hehe, men ellers suveræn support, sms når der er nedbrud i nettet eller hvis der er kommende downtime.

Jeg har tv signal fra yousee og det fungerer okay, bortset fra den samsung box jeg har fået men det er jo ikke deres skyld. Dog vil jeg sige at jeg ikke bryder mig synderligt meget om deres mange gebyrer og deres generelle måde at håndterer girokort på. der er det sgu noget nemmere hos fullrate.