#28: Narh desværre ikke så meget for tiden. De er for dyre og jeg er begyndt at sælge ud af mine doubles... og den svage dollar mv. giver heller ikke det store, men ok jeg fik da 4200Dkk for min MISB G.1 Soundwave på ebay.
Nej du, det er mere mit EOS 450D jeg plejer og skal have købt flash til + evt et vidvinkel objektiv.
#29: Du havde også fået et andet og mere uddybende svar hvis du havde undladet en særdeles unødvendig kommentar.
Hvor "græder" jeg henne ? jeg udtrykker min skuffelse og frustration, men det må man ikke. Nej man kan være folk behjælpelig 95% af tiden med at få deres systemer til at køre og vejlede - men er det det der ligger folk i hu ? nej det er svineriet der åbenbart skal komme fordi man selv lige pludselig ikke er "ufejlbarlig" eller hvad man skal kalde det.
Jeg har brugt tid på PC'en og fået den op og køre, men jeg er bare ikke tilfreds med det sådan er det.
Som sagt ville du have fået et helt andet og mere venligt svar, men du lagde jo selv tonen an Du burde ærligt talt vide bedre, jeg synes ellers du var en af de personer der var helt gode til at holde en jævn stil og tone i forummet, men det må jeg jo tage op til revision.