Hejsa HWT Jeg har et problem når jeg skal sætte mit system til at køre sli Jeg har 2X xfx 9800Gtx+ kort i. Begge kort køre med standart clock (tror jeg da). I kortene er der plads til 2X sli bridges jeg køre dog kun med en, efter som at jeg kun har en.
mit bundkort er Asus p5n-D Strømforsygning er fortron/Source Epsilon 700 W Sli.
Jeg har taget et screenshot. http://peecee.dk/upload/view/1... Lige så snart jeg trykker på "enable sli" i Nvidia kontrolpanel bliver computeren sort og den fryser. Jeg genstarter den manuelt og den starter fint op dog står den til ikke at køre sli igen.
Jeg har ringet ind til Komplett som var der hvor jeg har købt alt, de kunne dog ikke hjælpe mig. Jeg håber at i kan hjælpe mig :)
Jeg kørte åbenbart med en lidt ældre Nforce 750i driver. Installerede den nye genstartede et par gange. Dog Gør den stadig det samme ☹ Jeg klikker på "enable Sli" så går der 10 - 15 sekunder, og så er det lidt lige som den går i dos. Der kommer den Blinkene "_" oppe i venstre hjørne og så forsvinder den og skærmen er total sort. Har prøvet at lade den stå med sort skærm i en 5 - 10 minutters tid men intet sker.
det er ikke dit hardware ,det er vista der driller,har selv prøvet samme symptomer mange gange da jeg kørte vista prøv 175.19 det virkede hver gang for mig,hvis det ikke virker er jeg bange for det er format/c,.
Hejsa igen :) Nu har jeg rodet lidt med det igen. Prøvede at installere 175,19 driver. Denne gang skete der dog dette at min computer viste sort skærm og "_" blinkede oppe i venstre hjørne, og blev der. Efter 5 - 10 min genstartede jeg computeren. Fandt ud af at den havde slettet driveren. Jeg installere driveren på ny og er tilbage hvor jeg startede 😩