Hvad for et kort er det bedste til ca. 1000-1500kr Jeg spiller lidt COD,CS,GTA og skal også kunne bruge det til Photoshop CS4. ( så det er vel kun Nvidia jeg skal se efter) Jeg skal bruge det på den 24" monitor.
Jeg har også set på en HIS Radeon HD 4670 IceQ Turbo hvor jeg syntes jeg får mega meget for mine penge. http://edbpriser.dk/Products/L...
Og jeg ved ikke hvormeget jeg får ud af at gå efter et nvidia kort til CS4. for hvis det kun er et lille plus så gider jeg ikke bruge det som et købs MUST
Men igen. er der nogle af jer der ved hvor meget man får ud af det der GPU + i Photoshop CS4? for jeg kommer til at bruge CS4 rigtig meget. Men hvis det kun er 1-3% så gider jeg ikke købe GFX kort ud fra det.
#5 Ja, og den har ikke den køler som der på billedet, har selv det kort der bliver linket til, og det er bare lydløst! dog tager det en 4 dage at få kortet, men til den pris venter man gerne de 4 dage ekstra 😛
#9 jeg skal ikke OC. øø skal jeg bytte andre ting ud? for jeg går da ud fra at et nyt GFX kort og en ny CPU her om noget tid så har jeg et ok system. Mit motherboard og ram er vel helt ok og det samme med mine HD's.
Med nyt GFX kort så ser jeg da kun min CPU som lidt gammel?
Jeg skal lige være med på en ting. Jeg har 32 bit OS og det giver mig mulighed for 3.2 GB ram. så hvis jeg køber den med 1GB ram på GFX har jeg så kun 2.2GB til resten eller har GFX ram ikke noget at gøre med det???
nååå det ser ud til at det er forkert når folk skriver at det kun er Nvidia kort der kan bruge den nye GPU fordel i CS4 pakken. det ser ud til at GFX kortet bare skal kunne bruge OpenGL 2.0 and Shader Model 3.0 så om det er nvidia eller ATI giver det samme.
#18 hvis du går efter at bruge GPU til at udregne i CS4 også, så skal du tage et HD4870 (gerne 1gb kort) da den har hvad, i må MEGET gerne rette mig! men mener det er 1.2 terra et eller andet i regnekraft - det kraftigste kort på markedet hvad angår regnekraft ihvertfald
Når du er oppe i den prisklasse, skal du også overveje et GTX 260-216 aka. GTX 260-2. De kan fås for omkring 1700 kr og op, yder efter de nyeste drivers lidt bedre end 4870.