Ja, jeg er jo så småt i gang med at købe dele ind til mit Core i7 setup, men jeg synes nu stadig at RAM er et generelt stort spørgsmål med i7. Jeg har læst diverse tråde og jeg kan se at følgende foreslås af mange:
Er der evt. nogen der kan komme med et forslag, til nogle der er bedre? Jeg har nemlig svært ved at skaffe de ram og komplett har endnu ikke bekræftet dato samt antal. Det ville derfor være rart med alternativer, men jeg har ikke kunne finde så mange CL7 kits.
Al hjælp værdsættes 🙂
PS: Jeg overclocker ikke som en gal, så det behøver ikke decideret at være DDR3-1600
#3 jeg synes bare CL9 er så voldsomt. Er ikke meget for at gå over CL8 og jeg vil især gerne ned på CL7. Der er bare så få CL7 kits og dem der er, kan man ikke få medmindre man køber hos fx Dustin home til overpris 😕
#4 Jeg har 12GB 1333MHz CL9, og jeg synes det kører ganske godt. Jeg vil i hvert fald hellere have 12GB 1333MHz CL9 end 6GB 1600MHz CL7, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg gav lige under 1500 kroner for mine 12GB.
Jeg tror bare jeg venter på at komplett får de ram jeg nævnte i #0 på lager. Jeg har lagt en forudbestilling, så jeg håber de kan afsende på fredag (de skriver d. 6/2, dog ubekræftet).