-> #10
Jeg har ikke kørt med blæserne på "low", men på "auto" gennem størstedelen af testperioden. Som jeg også skriver i artiklen, trak jeg uden problemer et HD4870 + E8500, uden at der kom støj fra Shuttle'n.
Så vidt jeg ved, sidder der ikke en 50 mm i SG45H7'eren, men derimod en 40 mm. Så vidt jeg husker, sidder der en 50 mm i de ældre P40-strømforsyninger, men den sad "indeni" strømforsyningen og ikke ved bagsiden.
-> #12
Det kunne jeg ikke forestille mig at den er. Strømforsyningen i den barebone jeg havde til test, var dog helt stille. Det er den mest støjsvage Shuttle jeg nogensinde har haft fingrene i, og det taget i relief til min første støjsvage computer, var en SN95G5'er, med et X800XT der sagde "nada".
-> #13
Mjaeh. Det er også lidt svært at vurdere, da mange grafikløsninger jo eksisterer på mange vidt forskellige platforme. Jeg vil dog stadigvæk holde fast i, at GMA X4500HD er forud for X700, især i nyere spil (hvis man er til den slags) men også på funktioner osv. 🙂
-> #14
Jotak, mange tak.
Jeg kan godt forstå at Shuttle vælge 92 mm, frem for 120 mm. En 120 mm koster nu en gang mere plads i sådan et lille kabinet, og når nu 92 mm'eren gør det fint, hvorfor så ændre på det?
Det er korrekt, at der kommer støv til, men det vil der jo altid gøre. Mit råd til dig må så være, at gøre rent lidt oftere 😉 😛
Jeg ved ikke om jeg kan lide "KKK"-udtrykket, eftersom jeg ikke er den store fan af "Ku Klux Klan". Men det kan jeg så forstå på både dig og #15, at det er I? 😀