Så har jeg leget med Sony hele dagen, og vil uden at tøve af de 3 du har kigget på vælge FW21E modellen 🙂
Fik Sony FW21Z Modellen ind til test sammen med deres nye VGN-CS21W(kommer uge8)
Ved FW21Z modellen ligger i 10000-11000kr men ser udseens mæssigt ud til at ligne FW21E modellen(ret mig hvis jeg tager fejl). Og hold da op en laber bærbar FullHD bluray brænder og masser af power, Det eneste minus må nok være harddisken hvor de har valgt en 4200rpm disk den ville jeg nok skifte ud med en 7200rpm med 16mb chache, men ka bare være mig.
Finish på bærbaren er der ikke en finger at sætte på seriøs god kvalitet.
Tog lige lidt tid at vende sig til keyboardet minder lidt for meget om det på MAC men om man kan lide det er selvfølgelig en smags sag.
16,4" 16:9 er lidt specielt at kigge på når man sidder med en alm. 16:10 notebook ved siden af, rent billede mæssigt kunne hverken HP Pavilion Dv7-1095eo, HP EliteBook 8530p eller Asus's M71VR være med (var lige hvad jeg ellers havde på bordet), billedet står rent med en flot dybde.
Så alt i alt må jeg nok indrømme jeg er fladet pladask for sony modellerne. Har nævnt for konen hvad jeg ønsker mig i fødselsdags gave til April 🙂