ja vile lige høre hvad jeg skal gå efter for af fine min vcor kan jeg godt bruge cpuz til af se hvad min cpu får af vcor er fordi jeg ved der er et rimlig vdrop på mit bunkort og ved fra nadre bunkort af bios og cpu paser sammen så det er jo et vdrop men kan jeg så godt bruge cpuz til af se hvad min cpu får af vcor er fordi jeg lige er ved af se hvor alngt ned jeg kan prase den til 4ghz i vcor evt nolge der kener et pincel mod til mit bunkort eller er der et vmod har værken kune fine det ene eller det anet 🙂
Tjek med Gigabytes eget OC tool, og se, om CPUz siger det samme i vcore. Hvis det gør, kan det være det måler nogenlunde rigtigt. Det er helt hen i vejret på mit Abit IX38..
2# lige nu er der ca 0.04 vdrop har slået spre fungsionen fra så den er altid på det men er mere om hvad min cpu får der er jo forskel om jeg har læst til af give den 1.45 vcor eller om det i virkelig henden er 1.49 eller til noget 3d markk 1.550 i cpuz men så iverkelig henden giver cpu 1.59 er bare lige for jeg ved hvad jeg skal ringe med min cpu får vis du fårstår hvad jeg mener 🙂