Overclocker
Tilføjet:
03-02-2009 22:35:13
Svar/Indlæg:
14079/622
Hej folkens. 🙂
Jeg står i den - til dels glædelige - situation, at jeg blev student forrige sommer.
Stod det til Bertel Haarder, havde jeg for længst fået et kongeligt spark bagi, og havde kastet mig over en uddannelse...men ak, sådan skulle det ikke gå. Ét Sabbatår blev til halvandet; og for ikke at blive anset som værende en totalt embicil venstreorienteret dranker, af den kære Bertel, må det være tid for mig at finde min hylde. Eller i hvert fald, gøre et forsøg.
Jeg har kigget på ug.dk, samt læst i "Hvad-kan-du-blive"-bogen - og lidt klogere er jeg, måske, blevet. "Diplomingeniør" har mest af alt fanget min interesse: Enten under "Elektroteknik", eller "Informations- og kommunikationsteknologi".
Er der nogle af jer, der tilfældigvis har erfaringer om nogle af disse retninger? 🙂
Eller alternativt har nogle andre forslag til, hvad der ellers kunne være interessant, for en nørd som jeg?
Det skal lige siges, at min studentereksamen grænser til det pinlige - men jeg er naturligvis frisk på supplerende kurser for at komme ind. :yes: