Jeg er udemærket klar over frustrationen, men måden at komme at med den på får du ikke noget ud af.
Nu er jeg heldigvis i meget godt humør her til morgen, så jeg vil gøre hvad jeg syntes du burde ha' gjort i første omgang: Sende en PM.
Det er altid i orden at ytre sin mening, bare man gør det i en ordenlig tone. Hvis man meget gerne vil ha' der bliver gjort noget extra ud af en artikel, så er det bedste nok at sende en PM til skribenten, og forklare pædagogisk og pænt, hvorfor man ikke fik det med man gerne ville, og hvad der præcist kan gøres for at ændre det fremover.
Hvis det så er noget der ellers er fornuft i, og kan passes ind, jamen så ser jeg ingen grund til at brugerne ikke kan få indflydelse på højeste plan. Du skal huske på at jeg ikke er meget anderledes end dig, og idéelt set skulle vi kunne være nogenlunde enig om hvor "godt" et produkt er.
Noget helt andet er jo muligheden for selv at skrive en artikel, i form af en gæste-artikel, hvis man syntes man har tid og lyst til det. Jeg får ikke løn for det arbejde jeg laver for hwt, og sådan er det bare. Det er også derfor jeg syntes vi som skribenter og jer som læsere, skal se hinanden ligeværdige og med respekt. Det går med andre ord begge veje når der bliver smidt en sviner, der falder tilbage på begge parter.
Men som sagt, så smider jeg lige ne PM til dig, så du kan forklare til mig personligt (personen der står for DRAM-artiklerne pt.), hvor du mener der skal gøres noget anderledes, eller der skal strammes op.
EDIT: Kender ikke 'standard svaret', for sådan et har jeg ikke, men håber da ikke det er det du har fået her.
Mvh. Mads 🙂