Problemer med meta data på hjemmeside

Diverse d.  04. februar. 2009, skrevet af Quex
Vist: 247 gange.

Quex

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2009 20:32:00
Svar/Indlæg:
290/92
Jeg har et problem med at få min svigerfars hjemmeside til at dukke op på google når man søger på forskellige ting. Jeg har tilføjet en masse meta data, men jeg synes overhovedet ikke det hjælper. Hvad skal jeg så gøre? Er der nogle guides et sted, eller er der en der er frisk på at hjælpe mig med det på en eller anden måde?

Btw, siden er fyns-marineservice.dk

På forhånd tak..!
1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2009 20:35:42
Svar/Indlæg:
5750/124
ved at søge på webadressen var der fuldgevindst (første hit)...

Quex

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2009 20:39:28
Svar/Indlæg:
290/92
Ja, hvis du søger direkte på siden. Men søger man på noget af det jeg har smidt ind i dens meta data sker der intet.
Har skrevet følgende:
<META NAME="DC.Subject" CONTENT="Fyns-marineservice, bådreparation, bådreparatør, brugt bådmotor, brugt marinemotor, fyn bådreparation, fyn bådreparatør, ny bådmotor, ny marinemotor, reservedele til båd, bådreservedele, båd service, bådreparation fyn, bådreparatør fyn, Nanni Diesel forhandler, reparation af bådmotor, bådmotor fyn">

Af hvad jeg har forstået skulle det meget gerne være de ord som man kan søge på, på google hvor siden så skulle vises et sted

finger

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2009 21:13:35
Svar/Indlæg:
571/106
Det er jo en gåde hvordan Google søgemotor fungerer. Men efter hvad jeg har hørt, så er en af de ting som den rangerer højst, hvor mange andre der linker til dit website. Så hvis ingen andre linker til dit website, så kommer du nok ikke ret højt i resultaterne.

Efter at du har opdateret siderne med metadata skal du jo også vente på at google's crawler robot kommer forbi igen, med mindre du selv fortæller google at de skal komme forbi og re-indexere din side igen. Ellers kommer de nye metadata slet ikke med i søgeresultaterne.

finger

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2009 21:19:46
Svar/Indlæg:
571/106