.... Og det ved jeg så fordi jeg inviterede en veninde på besøg, hvor hendes kæreste blev lettere knotten over jeg har formået at vælge weekenden med valentines, shit happens... 😎
#3 hvem siger dog vi vil have flere piger her? jeg ser det som et dejlig fristed hvor man kan være sig selv uden at skulle tage hensyn til det modtasse køn , vil de være her må de squ være det på samme vilkår som alle andre.
Skulle nogle være i tvivel er jeg single forde jeg ikke gider være underlagt en eller ander hysterisk kvindes luner.
det er så befriende man kan lade wc brættet stå oppe hvis man har lyst, bøvse efter noget godt mad , slå en prut sammen med attens kaffen , i det hele taget dejlig fri 🙂
#4 socialkammeratrose lige mine ord, tænkte det samme 🤣 . Få så det satans banner rettet til noget ordentligt, ender med konen begynder med at skrive her inde også 😕
He he he... Det er sjovt, som et "farverigt" banner, kan skabe en debat. Tror vi må ændre banneret noget oftere så - eller komme med flere alternative indslag. 😛
Piger er nu dejlige - men det er nu rart, at komme lidt væk fra tøsefnidder til tider. Der skal være plads til ølkasser, pizzabakker og mandehørm engang i mellem. 🙂
Ja med det banner så mangler vi da bare en klappeged til de helt små tøzer 😛 Så siger et stort NO No skal sku ik have lavet mit fristed om til hønsegård med 24/7 kagleri.... 😲 😲 :no:
Roses are red and Violets are blue Honey is sweet, but not as sweet as you Roses are red and Violets are blue. Ad id aid id mud Ad id aid id mud Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da Come pick my Roses! Sweet from the flowers honey from the bees I've got a feeling, I'm ready to release Roses are red and Violets are blue Honey is sweet, but not as sweet as you. It's invisible but, so touchable And I can feel it on my body, so emotional. I'm on a ride, on a ride I'm a passenger. I'm a victim of a hot love messenger. Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da The only thing he said was Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da And roses are red. Come with me baby, Please fulfill my wish Show it to me truly, Show me with a kiss. Roses are red and Violets are blue Honey is sweet, but not as sweet as you. It's invisible but, so touchable And I can feel it on my body, so emotional. I'm on a ride, on a ride I'm a passenger. I'm a victim of a hot love messenger. Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da The only thing he said was Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da And roses are red. Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da The only thing he said was Dum di dia di da Dum di dia di da Ad id aid id mud Ad id aid id mud Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da Don't take my roses away! Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da The only thing he said was Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da And roses are red. Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da The only thing you said was Dum di dia di da Dum di dia di da Dum di dia di da My roses are red. oooh oooh oooh, yeah! Ad id aid id mud Ad id aid id mud
man burde flytte over til oc team dk så lenge det her logo skal være her, men jeg kan ikke huske mit login og deres send mig password nægter at kende min email 😀
#40 så lige at smid kjolen og få de bukser på igen 🤣