Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2009 17:19:41
Svar/Indlæg:
4536/104
Hejsa, så fik jeg endeligt for et par dage siden mit bundkort retur fra rma..
nu har jeg så bøvlet med også at få min win xp skive til at virke, og da den ikke gør det så må jeg ty til min win 7 64bit beta windows.
Havde ellers en fuldt lovlig XP 32bit skive som har tjent mig godt men jeg har åbentbart slidt den op.. 😛
annyways, mens jeg overvejer om jeg skal ofrer små 700kr i en vista 64 bit home eller hva pokker de oem´er hedder så må jeg nøjes med windows 7 beta´en.
Annyways mit problem er bare at jeg med nvidias nyete driver ikke kan få mit 9800GX2 kort til at klare 3Dmark 06 og vantage stabilt, den crasher simpelthen hvis jeg slår sli mode til, den køre fint igennem dem begge uden sli mode activated.
Så håber på at det bare er driveren eller windows 7 der er bugged.
Lige pt henter jeg en lidt ældre udgave af driveren så må vi håbe at det løser problemet, men mit spørgsmål er bare om det kan være grundet windows 7 at der er problemer , jeg henter altid vista 64bit driverne og bruger dertil da jeg har læst at de fungere bedst til windows 7 lige pt.
Men hvori ligger mit problem ?
er der eventuelt andre der har problemer med dual GX2 korts og windows 7 beta´en eller med den nyeste Nvidia driver i 3dmarks med sli turned on ?