Well psy X driller mig gevaldigt, tror virkli at win 7beta + psy x + nvidias drivere = no go,
jeg ka simpelthen ikke gennemføre nogen 3dmarks med det enabled.
så tror jeg ku hive en højere scorer hjem på en vista eller xp for at være ærlig.
pt sidder jeg og forsøger mig med at stabilesere oc´es, men for pokker syntes sku det er lidt noget andet end på mine gode gamle AMD systemer jeg har kørt med de sidste 8+ år.
Der er jo ligepludseligt 3-6 forskelige V-cores og holde styr på, og gigabyte har så lige valgt at gøre deres bios et hælvede at finde rundt i da nogle ting er gentaget
flere gange forskellige stæder i bios´en.. :no:
#3 tja men nu havde jeg jo heller ikke oc´et eller tveaket windows7 i nu.. du har i vært fald kraftigt oc på både gpu og cpu på det screenshot, så der ka du ikke helt sammenligne, prøv du at kør en ved stock hastighed så ska vi sammenligne.. 😉
#5 jo jo ska nok holde kæft.,.. 😉
men tror sku ærlig talt mit problem er OS realateret samt moske lidt driver problemer oven i hatten. 😛
nå men prøver lige at oc´e dyret lidt her i løbet af de næste par dage, så må vi se om jeg ikke kan få købt mig et brugbart os snarligt også. 😳