#11 Det med at man fravælger en producent fordi man har fået et board der var i stykker fra starten, synes jeg er noget piveri.
Det sker for ALLE producenter, så det er jo ikke et tegn på dårlig kvalitet eller noget.
Der er nogle få producenter af bundkort jeg ikke bryder mig så meget om:
Biostar: Ikke på grund af dårlige oplevelser, men synes bare deres bundkort ser så billige ud. Jeg føler ikke jeg står med noget kvalitet når jeg står med et Biostar bundkort mellem hænderne. Ikke at de yder dårligt, for det gør de jo ikke.
Gigabyte: Mest fordi deres bundkort er tudegrimme. Det er jo nærmest en hel regnbue, og især hvis man har noget UV-lys i pc'en kan man se det. Så kommer der orange, grøn, rød og blå frem på de forskellige tilslutninger. Det er ikke kønt i mine øjne. De er så ved at rette lidt op på det med X58, hvor de holder sig til færre farver.
Det er jo på ingen måde sådan at deres bundkort yder dårligt, men udseendet på et bundkort er noget der betyder meget for mig, og det er også den eneste grund til at jeg fortryder at jeg har købt Gigabyte denne gang.