Glimragende test Mads. Hold da kæft der må have været smidt nogle timer i den 😲 Umiddelbart ser det virkelig ud til, at AMD i den vigtigste ydelse pr krone, klarer sig endog rigtig godt med de nye Phenomer. Jeg havde i forvejen i tankerne at købe en X3'er, og det har du da yderligere bekræftet mig i. Great job mr :yes: Men, skriver du i hvilken opløsning du kører spillene i? Jeg kan ikke huske at have set det, men det er bestemt ingen garanti for noget som helst 😛 Eneste aber dabei jeg har, er til konklusionen. At konkludere Phenomens ydelse i spil, med så få spiltitler, er nok lige løst nok. Men du får bunkevis af kudos for alt arbejdet. Det er sgida ambitiøst, well done 🙂
#25 Det kan være andet end en simpel fps graf kan vise, der er på spil i dit tilfælde. Jeg ville nemlig også umiddelbart gætte på, at din mates cpu ville losse din i løgene. Prøv at køre en Fraps benchmark, og smid tallene fra det output der hedder "frametimes" op i et regneark. Hvis du fikser et par formler der fortæller om tidsforskellen ml hver frame, og den reelle framerate pr billede, kan det være du bliver klogere.
Jeg har lige været den mølle igennem, med mit efterhånden ældgamle setup, der bla også består af en X2'er. Min oplevelse af den var, at den laggede en del i de tungere spil. Men efter at have nærkigget tallene jeg fik ud af ovenstående smøre, viser det sig, at den i stedet skifter framerate tit og meget. Men lagge gør den ikke. Den mangler bare kræfterne i de tunge spil, når det for alvor bliver kompliceret.