er ved at blive idiot.. kan intet se når det der lys er der. har prøvet og slå det fra i spillet under hdr settings hvor jeg kan vælge: None bloom effekt FULL HDR eller sådan noget..
intet hjælper.. havde samme problem med mit 8800gts 640 engang, fik ny driver og det hjalp.. men er det noget fix til hd4850? har 8.12 + hotfix 😩
ja :(.. når man vælger none så burde de næsten ikke kunne ses.. dvs jeg får fordele ved at kunne se over på den anden side.. men man er jo helt blændet.. kan slet intet se.. sidder bare og skyder ud efter et eller andet ild der lige lyser igennem når der skydes mod mig 😕
#EDIT.. har altid vidst ati har haft problemer med deres drivere :(( men bare ikke at det stadig var i sådan et omfang. :no:
#6, Nu er CS:S ikke et spil man kan "komme igennem". 😛 Men det ER en fejl ved ATI, desværre. Og jeg regner ikke ligefrem med det bliver fixet foreløbigt, når man tænker på hvor gammelt spillet er.
tror mit næste kort bliver nvidia igen.. syntes slet ikke ati har fået gjort en skid ved de drivere siden mit sidste 9800SE :(..
de yder godt ja.. men har fået fingrene i et åndsvagt hd4850 fra asus jeg ikke kan voltmod pga det har et andet pbc end de andre modeller fra xfx gigabyte osv osv.. + at hdr det ser sådan der ud :((((