Superbruger
Tilføjet:
11-02-2009 18:34:44
Svar/Indlæg:
78/15
Købte for et års tid siden en Thermaltake Toughpower 750w SLI psu ved shg.dk (ret dumt). Jeg har haft lidt problemer med den, og besøgte derfor en lokal pc-pusher, der (meget flinkt) testede den på deres værksted uden beregning. De konkluderede at der var en fejl på den bl.a. at den leverer for lav spænding på 5v.
Intet problem tænkte jeg, da jeg jo stadig har et år tilbage af reklamationen. Jeg blev dog kolgere da jeg først nu fandt ud af at shg.dk ikke overtog reklamationer da den nye administration overtog biksen. Jeg kontaktede dem dog alligevel og spurgte hvordan og hvorledes jeg skulle forholde mig til dette, da jeg jo stadig har et år tilbage af min reklamations ret, jeg fik så at vide at de ikke ville overtage reklamationen og det ville deres distributør heller ikke. Jeg spurgte så hvad de havde tænkt sig, at jeg skulle smide en psu til 1000,- i skraldespanden og købe en ny, og fik et fint svar "ja, det er du nok nødt til". Jeg blev pænt pissed og skrev en mail til thermaltake, om hvad jeg skulle gøre. Men fik bare en mail tilbage med "we are sorry, but thermaltake doesn't handle rma cases, please contact the place of purchase" eller noget i den stil.
Ja det er jo meget fint når jeg har prøvet at kontakte shg.dk.
Nogen der har en god idé til at få fat i distributøren i danmark, da jeg tvivler lidt på at det passer at de ikke vil gøre noget??