Burgerfolk styrer!
Det er dødhamrende uproff af Hol (#10 har sagt det nødvendige desangående), men intet nyt. Selv sidens ejer holder sig ikke for god til at smide sig ud i en gang kolort.
Jeg forstår i grunden ikke at det skal være så svært. Man laver et simpelt og overskueligt regelsæt, udstikker klare retningslinjer for hvor mange advarsler der gives og hvordan, forklarer ønsket sprogbrug i tilfælde af problemer, og smider de mods der tror at man skal spille med musklerne på porten. Men det er generelt underprioriteret, ikke kun på hol.
Problemet tror jeg, når fx en ejer af en side også går bananas og bliver lige så lam som brugerne at høre på er, at der er personligt engagement med i spillet. Jeg var selv mod på et rigtig stort site. Men der havde vi meget klare regler for hvordan tingene skulle tackles, og en boss der nakkede os hvis vi ikke kunne finde ud af det. Bossen var ansat til at styre sitet, og havde ikke som sådan et personligt engagement i projektet. Det gav altså et helt andet niveau end vi fx ser i tråden på Hol nu.