Dinovo edge og flere computere?

Diverse d.  12. februar. 2009, skrevet af Skipper
Vist: 373 gange.

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2009 22:25:34
Svar/Indlæg:
971/67
Jeg overvejer at købe et dinovo edge, men jeg er lidt i tvivl om hvor godt det vil virke med 3 forskellige enheder... Kan man parre dinovo edge med flere computere adgangen? - De enkelte enheder vil ikke være tændt på samme tid, men er det bare at trykke connect på tastatur så parre den automatisk til den enhed som er tændt?

Vil gerne bruge dinovo edge sammen med min PC, HTPC og min PS3 - de to først nævnte er vigtigst.

/Skipper
mooboo

Superbruger
Tilføjet:
12-02-2009 22:34:08
Svar/Indlæg:
606/20
Tror jeg faktisk ikke du kan, har samme tastatur. Mener at tatstatur og dongle høre sammen så du har ikke mulighed for at benytte andre dongler end den der høre med fra start.

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
12-02-2009 22:34:27
Svar/Indlæg:
1142/59
Giver #1 ret. Jeg mener dog jeg fik det til at virke på et tidspunkt, men det var vist bare med en anden Logitech dongle. Jeg tror dog du SKAL bruge en fra Logitech.

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2009 23:15:44
Svar/Indlæg:
971/67
Har læst det det skulle virke native med PS3 uden brug af dongle, så det burde ikke være bundet til dongle. Er dog ikke 100 på det, men nogle burde kunne teste om det virker uden brug af den medfølgende dongle.

fandt dette på et forum
"They generally both do the serve their typing purposes, the Di Novo Edge is way more expensive and can be paired without the dongle, but (look at the size) the keys don't start until you get 2 inches away from the board itself, if your looking for the lightweightness and portability of it, the lesser expensive PS3 one is a better one if you want to put on your lap on the couch whereas the Di Novo Edge looks more of a desktop and probably heavier to maneuver."

http://boardsus.playstation.co...

Så dinovo edge virker uden brug af dongle. Spørgsmålet er så hvordan det reagere når det er parret med en computere. Det er bluetooth 2.0, som skulle understøtte multi-pairing. Jeg vil bare gerne høre andre erfaringer.

Primært vil det blive brugt til min spand, så en gang imellem htpc (når den bliver brugt til en film i ny og næ). og PS3 vil være meget sjældent.

/Skipper

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2009 10:57:44
Svar/Indlæg:
971/67
Det kan da ikke passe at der ikke er flere med et dinovo edge?

/Skipper

kasper2

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2009 11:00:25
Svar/Indlæg:
996/49
hej, jeg kan ikke få min edge til at få forbindelse til en andet bt dongle jeg havde til at ligge..

Philipsp

Superbruger
Tilføjet:
14-02-2009 11:40:42
Svar/Indlæg:
886/35
Hvis den køre med bluetooth så skulle det ikke være noget problem at få den tilsluttet uden dongel. Man må bare ikke have logitech's software installeret for så går det galt.

Jeg tror ikke at du kan forbinde den til flere computere fordi når du trykker "reset" for at få den til at søge, så mister du parringen med den første computer du gjorde det med..

Hvis du skal tilslutte flere computere til en skærm og et sæt mus/tastatur så er det nemmeste nok at købe i en KVM-switch

Håber du kunne bruge det til noget :yes:

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2009 23:42:32
Svar/Indlæg:
971/67
Min primære computer er i et rum og htpc og PS3 står i stuen. Så det er ikke fordi der skal bruges flere skærme i samme rum.

PS3 skulle kunne parre med indbygget bluetooth. Hvis det ikke virker, så gør det ikke så meget, da det er sjældent at jeg skal taste noget. Surfe gider jeg ikke bruge den til.

/Skipper