ipod og itunes spørgsmål.

Diverse d.  12. februar. 2009, skrevet af mikkelfrost
Vist: 263 gange.

mikkelfrost

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2009 23:32:08
Svar/Indlæg:
216/96
jeg har lagt mærke til at der ved nogle af mine mp3 filer er billide på i min ipod men der er ikke noget billide i mappen ..

hvordan gør man det og hvad program skal man bruge ?

mangler også et program der kan se hvad fil det er og hente billide= cover og info om filen og ligge det ind .

er der nogle der kan hjælpe mig ?
saiot

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2009 10:18:38
Svar/Indlæg:
7111/480
er ikke helt siker på jeg fårstår dig og sidr ikke lige ved min itunes men itunes kan hente billet til et album som filen tilhøre vis info i filen er korekt du højre kliker på filen og tilføre det kokrate info så kan du be itunes om af hente info til filerne du kan også selv hente et billet ned og så høje kilke på albumet og tilføre den bilet fil du har hente ned er der et fanme blad der giver mulihed for når du har højere kilke på filen

Sawicki2

Overclocker
Tilføjet:
13-02-2009 10:24:36
Svar/Indlæg:
430/44
det er ret simpelt.

ånem itunes og en spilleliste og højreklik, og så nede bunden får du mulighed for at "hent albumbilleder", problemet er at itunes ikke altid finder det du skal bruge hvis dine tagfiler ikke stemmer overens med itunes database.

ellers er der den måde jeg bruger. nede i venstre hjørne af itunes har du fire knapper, og der er en som hedder "vis og skjul billeder" tryk påden og der dukker en lille firekant op nede i bunden, som viser hvad der bliver afspillet.

hvis du har den åben hele tiden, og spiller en sang så kan du bare trække et billede fra f.eks. google billeder, ind i den firekant og og din mp3fil får tilført et billede.

Sawicki2

Overclocker
Tilføjet:
13-02-2009 10:25:21
Svar/Indlæg:
430/44
ahhh der var du lidt hurtigere saiot 😛

mikkelfrost

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2009 22:50:04
Svar/Indlæg:
216/96
nu har jeg prøved men den finder forkerte billider til filer der har billider i forvejen ? hvad gør jeg der så ?